Fiaz skrev 2011-06-21 14:04:20 följande:
Nä ursäkt ska man inte be om om det nu inte är så att man har gjort nåt fel, och du skrev ju till alla och inte enbart en person. Så det är väll ett missförstånd mellan er helt enkelt!
Men nu ville ju hon hoppa av tråden pga detta och så är det väll likabra att hon gör det då.
Får man fråga vad det är du inte orkar bry dig om? Är det just detta eller är det djupare än så?
Njaa det är nog djupare. Väckte väl ltie minnen. Har alltid fått be om ursäkt för saker. Fått be om ursäkt för jag hjälpte brorsan städa, fått be om ursäkt när jag sa min mening, fått be om ursäkt när jag städade köket men glömde en liten sak eller dammsög och blöttorka hela huset men glömde att städa under "kistan" i hallen så..väckte väl bara minnen somsagt (även om minnen ska vara något fint). Är väl lite skör när det gäller sånt och minsta lilla sak kan göra att jag faller tillbaka till gamla mönster (svält, sprit och att skära sig).
Kanske överreagerar enligt vissa för jag blev lite smått förstört av "detta" nu så jag nästan fick ta en lugnande men somsagt, det är oftast smågrejer som gör att jag bryter ihop så och oftast är det ju inte "det" som gör att jag får ångest utan att dessa saker påminner om "mitt gamla liv" typ.