**Den stora feta LCHF-tråden**
Hae varit på två Lidl och ett ICA Maxi och inga fläsksvålar funna. :(
Var det nån som hade sett på Willys? Funderar på att köra förbi där på vägen hem...
Var köper du glassen? Jag hittade Alvesta glass igår men det var massor med carbs :(
Fy farao vad trött jag ÄR!
Fick 4 timmars sömn inatt och sen jobbade jag 7-21, hade iofs 4 timmars rast så kunde sova lite på jobbet men endå.
Har bara jobbat nån månad men ryggen tar redan stryk känner jag >.<
Dessutom har jag börjat äta på jobbet. Har inte haft råd med mat så :P Äter inte så mkt och eftersom jag går och lyfter mkt tror jag inte det gör nåt, har inte gått upp i vikt, tvärtom har jag gått ner ett kg :) Men det beror ju somsagt på att jag kappt äter nåt och kanske ligger på 900-1200 kcal om dagen så.
Ska iaf beställa Atkins Shakes och barer nu så jag har nåt på jobbet istället för morgonfika :P
Jag blir så imponerad av er som lyckas gå ner i vikt! jag måste göra nåt fel för inte går jag ner tyvärr....
En vanlig dag äter jag:
Frukost: 2dl naturell yoggi med hallon +ibland ett ägg
Lunch: sallad, fisk eller kött till. Ca. 1/2 dl sås typ creme fraiche eller bea
Middag: ungefär samma som lunch. Varierar...ibland blir det mycket omelett med vispgrädde i + grönsaker mm.
Till mellanmål äter jag frukt eller nötter. Kaffe.
Äter jag för lite? för mycket mejeri?
Jag äter ingen pasta, bröd, potatis eller ris.
Jag vill ju se resultat!!!! det skulle vara så skönt att få känna några av gravidkilorna äntligen försvinna.
Någon som har en bra dagsmeny? vad äter ni andra ungefär på en dag?
Tacksam för hjälp och råd!