Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Senaste veckan har jag spårat ut helt med mat och inte tränat en ända gång. Det har resulterat i några kilo upp.
    Måste komma igång igen, trivs ju jättebra med både lchf och träningen.

• ollebulle86

2013 ska jag komma i mål viktmässigt och komma i form med träning.
    Har varit utan träningen nu i två veckor, ska sätta igång igenom söndag så jag kommer in i kosten ordentligt igen innan.

2 kg ner på 2 dagar ungefär

• ollebulle86

Usch, jag har inte kommit igång ordentligt efter jul och nyår. Har kunnat gå bra en halv dag eller så sen har det blivit en massa skräp
    Men nu är jag i det läget att jag måste komma igång. Mår så mycket bättre på lchf och kände mej så mycket snyggare.

Peppa mej någon!

• ollebulle86

För mej har det egentligen inte varit suget som gjort att jag misslyckats utan mer att jag varit för lat att göra nått lchf vänligt och då tagit tex en macka, vilket det sen i sin tur har satt igång suget.
    Men nu har jag sånt hemma som går snabbt att fixa och får helt enkelt planera bättre.

• ollebulle86

Ja jag är oxå väldigt uppblåst och jackan som börjat passa så bra innan sitter nu tight om magen igen

• ollebulle86

P i a: jo jag ser den som en sporre nu istället, att den ska sitta bra igen Justin går jag i min gravidjacka...
    Stjierna: just nu har jag mest klädesplagg som mål. Träningen tänkte vi båda här hemma ta upp igen på söndag.

• ollebulle86

Pannkakorna blev ganska goda, men mäktiga!
    Hade inga bär hemma så det blev bara grädde till, det blev lite för mäktigt då. Inget som bröt av.

• ollebulle86

P i a: 3 dl mandelmjöl, 4 ägg, 1,5 dl grädde, 1 tsk bakpulver, salt.
    Tog i lite sukrin oxå och vaniljpulver

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**