**Den stora feta LCHF-tråden**
Man kan även riva ner blomkålet direkt i stekpannan och fräsa lätt i lite smör ( eller blanda ner direkt som risotto när allt det andra är färdigt ), jättegott!
Man kan även riva ner blomkålet direkt i stekpannan och fräsa lätt i lite smör ( eller blanda ner direkt som risotto när allt det andra är färdigt ), jättegott!
Ikväll slinker det ner både rödvin och nachos för att fira att jag idag köpte byxor i strlk 40 ( började på 48/50 ), och att jag imorgon fortsätter vägen ner mot 38
Åh vad härligt! Stort grattis
Ja, man kan ju undra.
Här i Finland har vi chipsmärket Taffel ( som olw ) vars jordnötspåsar är felmärkta. Jag mailade och kollade hur det var möjligt med 3g kolhydrater/ 100 och det var naturligtvis fel, ska vara 14 gram?! Och detta var också över ett år sedan och fortfarande är det samma märkning.
Så verkar det fel, är det troligen fel också
Jag behöver lite tips på nyttiga och såklart goda frukostar och luncher till mina barn. Vi har sommarlov nu och jag fixar gärna lite bättre mat nu när de slipper den hemska dagismaten
Fattar inte varför fantasin tryter så här, men har ingen inspiration alls känns det som, så hjälp önskas.
Har glömt att tacka för frukost/lunchtipsen jag fick här, så tack!
Speciellt kesoplättarna ska testas, har aldrig gjort dem förut men lät ju hur gott som helst