Bordeaux skrev 2011-04-27 11:55:56 följande:
Jag chockar nog kroppen varje gång jag tränar
Nävars jag chockade nog igång kroppen för jag visste inte att lchf skulle ha negativ inverkan och att det skulle gå sämre etc. Så jag har bara givit mig ut i skogen för att försöka klara av att springa hela mitt varv runt som jag inte vet hur långt det är, inkl alla *censur* uppförsbackar. Jag kämpar på och klarar mer och mer, men har alltid i hela mitt liv tänkt att om jag inte orkar så är det kondisen det är fel på inte min mat, tänker hålla fast vid det tänket.
Jag har inte ändrat kosten något utan ätit mig mätt och försökt hålla mig till 75% 20-25% <5%. Min tanke är att jag ska hålla procenttalen och försöka få i mig ca 90g protein, äta det jag tycker är gott och inte tvinga i mig saker oavsett anledning.
Jag tror inte det är en bra idé att tvinga i sig saker då tror jag risken ökar för misslyckande.
Men det är bara mina tankar och mitt sätt att resonera, det är möjligt att jag är helt fel ute och är jag det så mår jag iaf bra

Låter lite som mitt tänk

Jag tror inte jag ska tvinga i mig nåt heller. Jag ska undvika de värsta kolhydratfällorna och fortsätta träna. Jag tror ändå på att motion och träning är det bästa för våra kroppar!