**Den stora feta LCHF-tråden**
April April!!
Min vikt står ju faktiskt still

Idag har jag haft en sjukt konstig dag!!
Har den äckligaste smaken i munnen man kan tänka sig. Det försvann en liten liten stund när jag åt lite mat men kom ganska så snabbt tillbaka. Jag menar verkligen att det är ÄCKLIGT!
Sen har jag druckit, druckit och druckit!!! Jag kunde inte släcka törsten. Har säkert druckit 2,5 liter vatten idag och är fortfarande törstig men har bara gått på toa ca 3 gånger och vanligtvis får jag gå och kissa varannan timme ungefär...
Här blir det också grillfest
Grillad oxfilé, kycklingfilé och en hemmagjord "äggsallad" (istället för potatissallad) Sen blir det lite alkohol också för lillasyster fyller 18 år
Usch nu har jag lagt ut bikinibilderna i mitt fotoalbum. Jag HATAR mina ben men hoppas att de blir bättre snart.
Jag själv ser ingen skillnad mellan bilderna men nu ska jag ta en bild den sista varje månad och lägga dit för att se om kroppen blir liiite snyggare Jag måste bara ta lite bättre bilder där jag står exakt likadant för att det är svårt att se förändringarna om man inte har samma vinkel...
Ansiktet suddade jag bort för jag såg så vit, trött och hängig ut haha
Denebola får jag också se?
Vilken härlig tråd det här är!!
Alla tips, peppning, recept och hjälp gör en motiverad!! Och heja alla oss som vågar lägga ut bilder på kroppen Och heja alla er som fortsätter fast ni tappat motivationen för en stund! Och heja alla som inte vill vara rädda för fett längre!
Några som har lust att lägga ut resultat för den tiden ni hållt på med LCHF?
Startvikt: 72,5 kg
Nuvarande vikt: 69,5 kg
LCHF:at i 5 veckor!
Kör inte jättestrikt och det är nog därför jag inte rasar i vikt men det går neråt i alla fall