• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Paulas mamma: du får se det långsiktigt ;) kroppen tror ju att eftersom du tar bort kolhydraterna så "måste du svälta dig". Ge den vad den vill ha, och när du är inne i fettförbränning istället för kolhydratsförbränning så kommer du gå ner i vikt :)

• stjierna

Jagbetefan: i know your feeling!
    Vi började i mars, jag vägde in på 94. Alla rumt mig fick lysande resultat - min syster -10 kg, min man -15 kg o min svägerska -20 (!!!) kg. Jag väger idag 91 kg ;) dvs -3 kg sedan i mars. MEN, det är inte förens för några veckor sedan när jag släppte pressen o bara åt som jag sakta började minska i vikt..

• stjierna

Paulas mamma: den vanliga i silverförpackning är härdad och inte speciellt bra för kroppen.
    Om du hittar Kung Markatta, Cocosa eller Biofoods kokosfett på ICA så kan du köpa det :)

• stjierna

Här blev det pizza med pizzasallad ikväll - så gott! Jag lyckades mixtra fram ett recept på pajdeg som var mer brödigt en pajigt. Lycka! :D

• stjierna

My name is Luca: jag brukar blanda ihop 2 äggulor och en skvätt grädde och sen hälla i såsen under vispning :)
    Annars, om man vill ha syra, funkar lite crème fraiche också!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**