• vårsol

tygblöjetråden del 6

Sjätte tråden!!!

Välkomna in att prata tygblöjor!

• Svar på tråden tygblöjetråden del 6
  • Tin o Trolls mamma

Kikar in i nya tråden!

• YtseJam

Åter är en cool tidning!

• YtseJam

Jag måste oxå säga det att vi har nu använt tygisar till lillskruttan i 2 veckor ungefär och det var enklare än vad jag först trodde. Ärligt talat trodde jag att det skulle vara krångligare. Visst var de´t bökigt de första gångerna jag skulle sätta på en tygblöja men nu är det inga (större) problem.

• Knyttet och K

Vi anvander Liberos pa natten, fast de luktar starkt av urin nar det kommer kiss i dem. Pampers vill jag inte ha da det ar lotion i dem, Anglamarks skulle jag helst anvanda, men de lacker

• Mammatilltretroll

Jag är också nyfiken på Motherease allinone..

Har de samma uppsugningsförmåga som en Fuzzi med ett microinlägg?

• MayaS

YtseJam:

Tack för länken ... ska kolla där i fortsättingen...

jag köpte 5 st för 95kr allt i ett blöjor på Tradera... helt nya... som hette Pozi buddy... har inte fått dem än och har juh ingen bebbe att prova på heller än.... men e det nån av er här som vet nått om dessa blöjor eller har hört talas om dem överhuvudtaget???

Sedan så har jag frågat detta tidigare men tyckte inte att jag fick nått svar....

Är det någon här som köpt Fuzzi Bunz genom e-bay USA?? Om det är det... vad fick ni betala i frack och ev. tullkostnader?? Vilka regler gäller egentligen för import från USA?

• Fru Längtan

Libero har vi använt på natten, är de jag tycker luktar minst konstigt.

Har köpt blöjor på Ebay från Usa, frakt för 4 stycken gick på 16 dollar.

• MayaS

Fru längtan:
    Var de nya eller begagnade då och vad fick du ge för dem.. i pris alltså? och åkte du på nån tullavgift o moms osv?

Funderar själv på att köpa lite i taget nämligen så blir det inte så stor kostnad på en gång....tycker de verkar så väldigt billiga på e-bay.... e juh oftats begagnat men vet inte riktigt om jag vågar.... Vad tycker ni?

• Lilith74

MayaS: Jag köpte också 3 av de blöjorna på Tradera! Då får vi testa och jämföra. Jag hoppas mina kommer på tisdag.

• Lilith74

MayaS: Det var någon annan som handlade från en amerikansk sida som åkte på tull, det var synd. Sedan är jag lite smårasistisk för jag har för mig att bara svenska begagnade saker är fräscha nog. Så är det nog inte, men det känns som om amerikaner tex. tvättar på för låg temperatur så det inte blir rent...

Svar på tråden tygblöjetråden del 6