• Anonym (mördaren)

Vi åt upp dotterns marsvin

Hon ville inte ha det längre så jag slog ihjäl honom och tillagade honom. Det smakade okej faktiskt men jag har lite dåligt samvete nu och mår faktiskt ganska illa. 

• Svar på tråden Vi åt upp dotterns marsvin
  • loijsen

Tur det var en skämttråd. I dagens Sverige vet man fan inte längre. Visste inte om det skulle vara på allvar eller skämt när jag klickade på tråden... Tur att det var det sistnämnda alternativet...

• Thalis
    Putte11 skrev 2011-02-21 21:21:02 följande:
    Jag hatar folk som gör som jag nu och inte orkar bita i det sura marsvinet och läsa ikapp... men hur tillagades det lilla livet och hur smakade det - som kyckling?
    Allt udda smakar tydligen kyckling, har jag hört.
    Mamma till A, A, A och V.
  • Putte11
    Thalis skrev 2011-02-21 21:52:52 följande:
    Allt udda smakar tydligen kyckling, har jag hört.
    Precis, det var därför jag var lite nyfiken. Men klassas marsvin som udda mat?
  • mamita64
    lillamye skrev 2011-02-21 21:37:02 följande:
    ja el hur skrattar så jag får magknip
    Nja riktigt så kul var det kanske inte så att jag skrattade så mkt, men jag har suttit och småskrattat en hel del .
  • Putte11
    mamita64 skrev 2011-02-21 21:57:19 följande:
    Och vad smakar kyckling? Egentligen
    Om vi nu kan fastslå att marsvin smakar som kyckling, så har vi ju iaf en referens till vad kyckling egentligen smakar. För alla har väl snaskat lite marsvin?
  • MammaMajs
    loijsen skrev 2011-02-21 21:42:07 följande:
    Tur det var en skämttråd. I dagens Sverige vet man fan inte längre. Visste inte om det skulle vara på allvar eller skämt när jag klickade på tråden... Tur att det var det sistnämnda alternativet...
    Fast vad är det egentligen för skillnad på att äta ett marsvin eller en hund till skillnad från gris, kyckling, lamm eller ko?
  • Thalis
    Putte11 skrev 2011-02-21 21:54:03 följande:
    Precis, det var därför jag var lite nyfiken. Men klassas marsvin som udda mat?
    Nja, det är väl udda eftersom vi här hemma ser marsvin som husdjur... eller?
    asg.
    Mamma till A, A, A och V.
  • mamita64
    Putte11 skrev 2011-02-21 22:00:21 följande:
    Om vi nu kan fastslå att marsvin smakar som kyckling, så har vi ju iaf en referens till vad kyckling egentligen smakar. För alla har väl snaskat lite marsvin?
    Då smakar skallerorm och krokodil också lite som marsvin då?
    Jag stod och kollade på just dessa läckerbitar i frysdisken häromdagen, men jag köpte inget
Svar på tråden Vi åt upp dotterns marsvin