• Anonym (mördaren)

Vi åt upp dotterns marsvin

Hon ville inte ha det längre så jag slog ihjäl honom och tillagade honom. Det smakade okej faktiskt men jag har lite dåligt samvete nu och mår faktiskt ganska illa. 

• Svar på tråden Vi åt upp dotterns marsvin
  • Solan
    Dorian Ertymexx skrev 2011-02-22 00:40:38 följande:
    Nej, inte sötpotatis. Men så tycker jag också att sötpotatis luktar och smakar litet som liklukt.
    Ja, det tycker jag också. På riktigt, alltså.
  • SVejsan

Grillad rismus smakade i alla fall som kanin, och det var mest ben. (Och inte som kyckling) - Provat under resa i Mekongdeltat.

Har inte provad marsvin dock . Men kan tro att det har smak åt samma håll...
    Jag skulle prova och äta marsvin om det fångats i det vilda eller fötts upp som föda.
    Har inte fått chansen dock...

• mammaskasper
    Älskling, vad ska vi äta till middag idag? - Jag vet, vi kan äta upp hunden för han vill vi inte ha kvar!
    TS, vad säger din dotter om att du ätit upp hennes hamster? Snacka om att vara sjuk i huvudet!!!!!!
    18år och mamma till Kasper 100922 <3
  • Auctoritas
    jravnestam skrev 2011-02-22 12:02:45 följande:
    Älskling, vad ska vi äta till middag idag? - Jag vet, vi kan äta upp hunden för han vill vi inte ha kvar!
    TS, vad säger din dotter om att du ätit upp hennes hamster? Snacka om att vara sjuk i huvudet!!!!!!
    Det är ju du som är sjuk i huvudet. Prata om att äta hundar?! Fy fan, i den här tråden pratar vi om att äta hamster och inget annat!
    Argumentum ad rem
  • Rakad Apa
    Eller så tar man och använder BÅDA HJÄRNCELLERNA och kollar vart tråden ligger INNAN man kläcker ur sig korkade saker.
  • Stor mamma
    Auctoritas skrev 2011-02-22 12:04:02 följande:
    Det är ju du som är sjuk i huvudet. Prata om att äta hundar?! Fy fan, i den här tråden pratar vi om att äta hamster och inget annat!
    Va det inte marsvin
  • delirium
    Rakad Apa skrev 2011-02-22 12:16:31 följande:
    Eller så tar man och använder BÅDA HJÄRNCELLERNA och kollar vart tråden ligger INNAN man kläcker ur sig korkade saker.
    jag tror att tråden är flyttat hit av mod 

• Auctoritas
    Stor mamma skrev 2011-02-22 12:17:51 följande:
    Va det inte marsvin
    Haha, fan vad dum jag är... har varit här för länge idag. Nu är det bevisat, FL är fördummande!
    Argumentum ad rem
  • Putte11
    Trodde bara det var marsvinet. Men ok, nu blir det trots allt lite större, det här.
Svar på tråden Vi åt upp dotterns marsvin