• Anonym (mördaren)

Vi åt upp dotterns marsvin

Hon ville inte ha det längre så jag slog ihjäl honom och tillagade honom. Det smakade okej faktiskt men jag har lite dåligt samvete nu och mår faktiskt ganska illa. 

• Svar på tråden Vi åt upp dotterns marsvin
  • delirium

Varför har folk så mycket emot att äta marsvin? 

• Auctoritas
    Mumin75 skrev 2011-02-21 22:42:12 följande:

Akvariefisk är godare... iaf om du frågar min sambo

Well.... but don't eat the green one's, they are not ready yet.
    Argumentum ad rem
  • delirium

Påfågelciklider ska tydligen vara en vanlig matfisk i amazonas, diskus däremot är för benig och seg... 

• Dorian Ertymexx
    Thalis skrev 2011-02-21 21:52:52 följande:
    Allt udda smakar tydligen kyckling, har jag hört.
    Nej, inte sötpotatis. Men så tycker jag också att sötpotatis luktar och smakar litet som liklukt.
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • mamita64
    Mumin75 skrev 2011-02-21 22:42:12 följande:

Akvariefisk är godare... iaf om du frågar min sambo

Jag tänker alltid att de smakar som vattnet luktar. Det håller mej ifrån att äta upp akvariefiskarna
  • Dorian Ertymexx
    mamita64 skrev 2011-02-22 00:46:46 följande:
    Jag tänker alltid att de smakar som vattnet luktar. Det håller mej ifrån att äta upp akvariefiskarna
    Vilken tur att du inte bor på bondgård då, för då skulle du inte få mycket mat i dig. ;)
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Jahajaj
    mamita64 skrev 2011-02-22 00:46:46 följande:
    Ja, vem slickar sig inte kring munnen när man ser de smarriga godbitarna simma runt... :)
  • mamita64
    Jahajaj skrev 2011-02-22 01:23:50 följande:
    Ja, vem slickar sig inte kring munnen när man ser de smarriga godbitarna simma runt... :)
    ja de ser onekligen smarriga ut, men som sagt vattnet luktar inte så gott, känns som om firrarna ska smaka sumpigt
Svar på tråden Vi åt upp dotterns marsvin