• Svar på tråden emotion xtreet
  • Apanda
    audrey1 skrev 2011-04-03 16:50:25 följande:
    Jag lyckades inte få koden att fungera för en liten stund sedan Rynkar på näsan
    kolla med sajten :)
  • Apanda

Var ute med Xtreet vagnen igår och tycker den är otroligt lättrullad, är det bra?  vi hade lite bråttom till bussen så jag fick springa och det var då jag upptäckte det, den var äldigt lättstyrd, det känns  bra, sen tycker jag att det är skönt att ryggen är så lång så vagnen håller länge.

• Fiap

Nu har jag slagit till på en, det blev en sandfärgad! Nu längtar jag snart ihjäl mig innan den kommer hem!

• elinville
    Fiap skrev 2011-04-07 14:07:14 följande:
    Nu har jag slagit till på en, det blev en sandfärgad! Nu längtar jag snart ihjäl mig innan den kommer hem!
    Grattis! Du kommer inte att bli besviken!! Jag är så fruktansvärt nöjd med min, har aldrig varit så nöjd med en vagn förrut
    Maja 0707, Malte 1002
  • Lövan1977
    elinville skrev 2011-04-07 17:01:25 följande:
    Grattis! Du kommer inte att bli besviken!! Jag är så fruktansvärt nöjd med min, har aldrig varit så nöjd med en vagn förrut
    Lite nyfiken...vilka vagnar har du haft innan?Kan man ha den som endavagn? Är den plastig?
    Har haft en carena easy innan och den var sååå kass....(Har idag en sitty och en timmy)
    Hur stort är sitt/liggmåttet på den? Kan inte läsa mig fram till det någonstanns...
  • elinville

Jag har denna som vardagsvagn, och nej den är inte platsig. Men den är lätt och rullar som ett kullager
    Exakta mått kan jag kanske mäta en dag när jag får tid Den är liten, men min dotter på 3½ får plats - se bild i tråden.
    Jag har tidigare haft  nästan bara BRIO-vagnar: BRIO Happy, BRIO race, En gammal BRIO med 3 hjul som inte görs längre, BRIO race, BRIO sing och så en sån där vanlig ranglig plastig paraplyvagn

Maja 0707, Malte 1002
  • Lövan1977
    elinville skrev 2011-04-tt09 01:09:30 följande:
    Jag har denna som vardagsvagn, och nej den är inte platsig. Men den är lätt och rullar som ett kullager
    Exakta mått kan jag kanske mäta en dag när jag får tid Den är liten, men min dotter på 3½ får plats - se bild i tråden.
    Jag har tidigare haft  nästan bara BRIO-vagnar: BRIO Happy, BRIO race, En gammal BRIO med 3 hjul som inte görs längre, BRIO race, BRIO sing och så en sån där vanlig ranglig plastig paraplyvagn
    Får väl se om vi blir av med våra vagnar.....har en sitty och en timmy. Nya båda två men passar inte riktigt våra behov.....
  • bohusbebis

Ooo, jag tror jag ska få tillfälle att klämma på en Xtreet på torsdag!!! 2995 tar de på Nidz4Kids i GBG tror jag, de ligger väl däromkring i pris eller? Blir det billigare att beställa på nätet?

• Fru Lillstrumpa

Har skrivit i denna tråd tidigare, men har inte kommit till skott att titta på någon än. Blir mer och mer sugen på en emotion xtreet dock. Ska försöka hitta något ställe här i Sthlm att klämma på den (gärna norrort) - någon som vet vart?

Frågar också som bohusbebis, kan man hitta den billigare någonstans? Elinvilles rabattkod från barnshopping.se gäller tyvärr inte längre.

• bohusbebis
    Fru Lillstrumpa skrev 2011-04-13 10:13:56 följande:
    Har skrivit i denna tråd tidigare, men har inte kommit till skott att titta på någon än. Blir mer och mer sugen på en emotion xtreet dock. Ska försöka hitta något ställe här i Sthlm att klämma på den (gärna norrort) - någon som vet vart?

Frågar också som bohusbebis, kan man hitta den billigare någonstans? Elinvilles rabattkod från barnshopping.se gäller tyvärr inte längre.
    såg att pappaprylar.se låg en hundring under övriga på blocket + fri frakt. Pappaprylar finns väl i sthlm någonstans, tror de har butik i gustavsberg men nån mer stans kanske?
Svar på tråden emotion xtreet