emotion xtreet
Någon som har en sådan här vagn, eller som har provat den? För- och nackdelar?? Är jätte sugen på en röd!
http://babylooba.se/visa_produkt.asp?t=Sulky+Babyhome+Emotion+Xtreet&id=336&lang=sv
Någon som har en sådan här vagn, eller som har provat den? För- och nackdelar?? Är jätte sugen på en röd!
http://babylooba.se/visa_produkt.asp?t=Sulky+Babyhome+Emotion+Xtreet&id=336&lang=sv
Nu har jag haft min Xtreet i ett par veckor och är sååå nöjd! Den är hur lätt som helst att köra, allt på den fungerar supersmidigt, lätt att fälla ihop och hantera allmänt. Jag har fått otroligt mycket kommentarer på stan om att den är snygg! Kan utan problem rekommendera den till alla!
Ska till Stockholm på söndag, är det någon som vet om en butik som har Xtreet som har öppet då? Har kollat runt på de butiker som nämnts tidigare i tråden men dom har stängt då tyvärr.
Har Prinskronan någon slags visningslokal också? Hittar ingen information om det på deras hemsida.
Har några frågor till er som har vagnen (eller ni andra som kanske har koll ändå)
- Hur långt fram går suffletten att fälla? Antar att den inte är så extrem som Babyjogger City Mini men går den att dra fram så att den skyddar någorlunda bra mot solen?
- Hur lätt fäller man ihop vagnen? Har inte hittat någon info om hur det går till
- Kan man fälla ner ryggstödet med en hand?
Tacksam för svar!
Hej!
Jag klurar på om en xtreet vore nåt för oss så jag undrar om ni som redan har slagit till kunde hjälpa mig med en sak! Skulle vara jätte gulligt om nån ville mäta hur mycket plats det blir i fullt liggläge? Vill att pöjken min ska få plats raklång på rygg utan att nåt sticker ut. Han är väl knappt 96 cm skulle jag tro. Och smal som en sparris så på bredden borde det inta vara nåt problem!
Tack på förhand!
Tack för svar!
Finns, vad jag ser, inte en endaste film på Youtube om Xtreet, inte någon annanstans för den delen heller. Lite konstigt. På den officiella sidan är ju filmen bara en animering av stillbilder.... någon som har hittat en film på den?
Har fått hem en xtreet nu och fattar inte riktigt hur man fäller ner ryggstödet och hur man fäller ihop den? Fick inte med några instruktioner och hittar inga på nätet..
Nu packar jag ner Xtreeten för en resa till Spanien, det skall bli kul att resa med en ordentlig vagn, den är ju super:)
Tittade på BJ City mini igår till min 1,5 åring men styret var på tok för högt för mamman. Dessutom retade jag mig på att en så stor varukorg ska vara så svåråtkomlig... Hittade nu denna och den kanske kan vara en värdig utmanare?! Har några frågor. Kan denna vagn utrustas med sk bumper? Är styret högre eller lägre än på city mini?
någon som vet om man kan ha bumper på xtreet?
Tänker bumpa den här tråden då jag är tokintresserad av just denna vagn.
Ni som haft den ett tag hur är omdömmet nu och hur har den funkat vintertid?
Har själv en nybliven 2åring så meningen är att ju såklart att denna vagn ska vara en "sista-vagn" så jag undrar hur den pass bra den håller, vad kan kan tänkas gå sönder och vad bör man tänka på annars?
Vore intressant med lite nya inputs
Som stadsvagn är den super tycker jag, som off road inte alls bra så klart