emotion xtreet
Någon som har en sådan här vagn, eller som har provat den? För- och nackdelar?? Är jätte sugen på en röd!
http://babylooba.se/visa_produkt.asp?t=Sulky+Babyhome+Emotion+Xtreet&id=336&lang=sv
Någon som har en sådan här vagn, eller som har provat den? För- och nackdelar?? Är jätte sugen på en röd!
http://babylooba.se/visa_produkt.asp?t=Sulky+Babyhome+Emotion+Xtreet&id=336&lang=sv
Åh, jag ska klämma o känna på xtreet fre lr lör. Ska finnas på "Babycenter" (Hornstull ) och "Babytown" (Kungsholmen).
Kommer knappt att kunna sova.
I helgen var jag och rullade xtreet lite i stan och stöte ihop med en mamma som hade en likadan å samma färg, vi stog och pratade i säkert 30 min (sovande barn) hon var verkligen positiv till vagnen. Lika kul var det på Bussen när en mamma kom fram och frågade om vagnen. Kul att ha en vagn som än så länge inte finns överallt. :)
bohusbebis: Jag kände tvärtom, var helt innen på en city mini tills jag stötte på xtreet. Men det är ju så olika hur man tycker så det är tur det finns så många olika
Apanda:
Skulle du ts kunna mäta handtagshöjden? Jag var ju o tittade o tyckte allt såg bra utom att den kändes så låg att köra.
Fick svar från Prinskronan idag, 98 cm till handtaget.
funderar lite på en xtreet jag med, just för att den är så liten...har dock lite svårt för hjulen då det är så udda på en barnvagn, men man kanske vänjer sig?? Vill helst ha en bee+ men det är ju lite dyrare också..ska nog bege mig till backaplan jag med för att spana in xtreet..
Det är den bästa vagnen jag har haft, rullar fortfarande hur smidigt som helst, är lättkörd och liten och smal och man kommer förbi trånga utrymme.
Negativt är att den är "för" lätt för att hänga tunga saker på, och man måset ta ut allt innehåll i korgen för att kunna fälla ihop den till max. INte för att det behövs när man ska ha in den i bilen, men om man vill cykla till stan och ta vagnen på ryggen är det lite störigt att man inte kan ha saker i. En annan sak är att den är ju smal och "slimmad" eller hur man ska säga, så man får se till att nappar sitter fast i napphållare för trillar den ur så blir den oftast inte liggande i vagnen utan ramlar ur.