• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • xandra84

ja det tror ja me, lite snopet om det blir det andra könet o man sagt till vissa va de ska bli! hehe...

• zazla

xandra84: Ulla hade rätt på mig

Nu har jag fotat Jolie, det blev nog bra för hon bara gapskrattade hela tiden Hon var en rolig tant den där fotografen

Tack för fikan och promenixen maviperi, nu känner man sig sådär hälsosam igen

• MammaJ

magganhm; Ja, det är Magkänslan jag skall börja på. Ska du också dit, så träffas vi ju. Vad kul att träffa nån live från FL förutom vid fikorna!!!

• sydney

magganhm & MammaJ: Jag ska också börja på vattengympan 21/3
    Kul att få träffa några från FL IRL Jag har ju aldrig varit med på någon fika.

Sitter kvar på jobbet ännu, har precis ätit pizza och känner mig lite lagon onyttig. Men bättre det än att inte äta alls....

Kram
    Maria
    v. 27+6

• maviperi

Zazla: Tack själv Var helt matt när jag kom hem och var dessutom tvungen att ta ut hunden en sväng. Blev ju en jättepromenad... Härligt. Borde egentligen ta en sån sväng varje dag. Imorgon ska jag på Yoga

• Teskedsmamman

Xandra: Ulla sa på efterkontrollen att hon tyckte sig se att Totte var en kille på ultraljudet, men eftersom hon inte var 100% säker så avstod hon från att säga något. Samma sak med Ian... där kunde hon inte heller se vad det var...

• Heffaklumpens mamma

Teaspoon: Då kanske man ska försöka kika bort på fredag en sväng...se om de e några bebisar där

Kul att vi blir ett gäng på fikat, å maddissen se till att krya på dig nu!!!

Blixten *kramar till Amanda* Hoppas hon blir frisk snart, förstår att det måste kännas hemst när man inte kan göra nått. Men hon får säkert i sig vad hon behöver, annars kan du ju kolla me Bvc om man ska ge vätskeersättning om hon spyr mkt, man kan ju göra det om de blir magsjuka till exempel. Hoppas ni får lite ro snart..

• Cassiopeja

Har lagt in några nya bilder i galleriet.

• Sofia Cronwall

Hej på er!
    Hoppas ni sover/sovit gott.. Det har inte jag gjort, jo en bra stund, sen kom en dålig och sen bra igen och så skulle man gå upp. Den dåliga delen var att jag fick så jäkla ont i magen, sammandragningar tillsammans med strålningar bak i ryggen. Jag grät så himla ont gjorde det... det bästa sättet var att stå upp, gjorde mindre ont då. men jag kunde inte röra mig en millimeter i sängen för då gjorde det ont. Efter ett tag kom jag upp iallafall, magen var stenhård (sammandragning, kommer ihåg känslan) Men vad var det som gjorde så ruggigt ont? Jag hann ju liksom tänka; Detta gör jätteont, HUR ont gör det inte då när värkarna kommer om ca 10v? Blev ju igångsatt med filip och vet då inte alls hur värkar och sånt känns utan lustgas.

Jaja det var lite ego från mig.

Jo en sak till, jag kan inte komma på fikan imorgon. Jag ska vara barnvakt... Eller barnvakt och barnvakt, de är 13 och 10 år. Men mamma jobbar så jag ska bara vara lite social mot mina syskonbarn.

Sofia v.30 (29+2)
  • Teskedsmamman

SOfia: Det roliga är att när väl de riktiga värkarna kommer så bryr man sig knappt att det gör ont, men innan så gör minsta smärta JÄTTEONT!!!

Skulle kunna tänka mig att det var ligamentsmärta i samband med foglossning och sammandragningar som gjorde ont, men vill du vara på säkra sidan så föreslår jag att du ringer BM.

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)