Inlägg från: Heffaklumpens mamma |Visa alla inlägg
  • Heffaklumpens mamma

Vi i Halmstad (ver 6)

GRATTIS CASSIOPEJA Ska bli så kul att höra av dig sen, njut av lilla sessan nu!!

Teaspoon: Ja så kan det ju vara, känner igen det där med att vakna mitt i natten illvråla och inte kunna somna om igen Men det blir ju bättre sen, bara jobbigt när man inte vet hur länge det kommer att hålla på. Inatt har varit precis som de senaste så man börjar bli trött, men det har hållt på knappt en vecka så vi får la se när det vänder
    Trevligt med listan förresten Bra initiativ!!!

• Heffaklumpens mamma

Max F: Åhh så mysigt De är sååå underbara våra som liv, nästan jämt i alla fall Förresten, Liv är ett jättefint namn,har nog inte sagt det, hade själv det i tankarna från början

• Heffaklumpens mamma

Nu har jag kikat på webbisarna. Onekligen den sötaste lilla groda jag sett
    Välkommen till tråden Eira!!

• Heffaklumpens mamma

Blixten: Va fint, duktig du e på att sy, jag är syanalfabet Jag valde träslöjd ja så jag får la snickra ihop nått till Linnéa istället

Det är nog himla olika på hur snabba de är tror jag, Amanda måste ju få lite tid till att spana in läget först innan hon hoppar rakt in i det Himla förståndigt tycker jag, det får hon gärna lära Linnéa Amanda verkar så lugn å trygg hela tiden, verkar skönt det, tar det i sin egen takt! Linnéa ska göra så mycket så fort som möjligt, vilket skapar mycket frustration...å mycket kinkig bebis emellanåt, vilket kan vara aningens strängt! Amanda får utöva lite bebisprat till Linnéa å förklara att man inte alltid måste göra allt på en gång Vi har nog inte tänder på G riktigt än här, men det tuggas ordentligt hela tiden....hoppas Amanda mår bättre snart!!!

Anna: Jag tror du har rätt i det där med utvecklingsperioden, Teaspoon sa det me! Det blir nog bättre snart Inatt har varit lugnare i alla fall. *HAHA* när de är 13 vill jag inte ens tänka på det men det kommer absolut bli annorlunda...*envis trotsig tonårig tjej*....*huuua*

Moimukulatt: Skönt att höra att det finns fler som har det som vi..även omd et inte är kul förståss!! Natten var i alla fall lite bättre så vi får la se hur det blir ikväll Va skönt att det går sakta men säkert framåt för din tjej med

Här ska det med fikas, å nästa gång ska jag vara duktig å följa Blixtens exempel å MINGLA!!!

Måndag: Blixten (innan 12),Max F, Maviperi, LoBe, TeaSpoon (måste åka hem 13.30), frusand, MammaJ, Maddissen
    Tisdag: Blixten, Max F, Maviperi, LoBe, JewelGirl, frusand, UlrikaPeter, Maddissen, Heffaklumpen
    Onsdag: Blixten, Max F, Maviperi, LoBe, Zazla, TeaSpoon (måste åka hem 13.30), JewelGirl, frusand, olga, UlrikaPeter,MammaJ, Maddissen, magganhm, Heffaklumpen
    Torsdag: Blixten (efter 12), Max F, Maviperi, LoBe, Zazla, TeaSpoon, frusand, olga, UlrikaPeter, Maddissen, magganhm, Heffaklumpen
    Fredag: Blixten, Max F, Maviperi, Zazla, TeaSpoon , moimukulatt, frusand, olga,UlrikaPeter,MammaJ, Maddissen, Heffaklumpen

• Heffaklumpens mamma

Nytt försök då jag la inlägg smatidigt som Sofia

Fika v.4

Måndag: Blixten (innan 12),Max F, Maviperi, LoBe, TeaSpoon (måste åka hem 13.30), frusand, MammaJ, Maddissen

Tisdag: Blixten, Max F, Maviperi, LoBe, JewelGirl, frusand, UlrikaPeter, Maddissen, Heffaklumpen

Onsdag: Blixten, Max F, Maviperi, LoBe, Zazla, TeaSpoon (måste åka hem 13.30), JewelGirl, frusand, olga, UlrikaPeter,MammaJ, Maddissen, magganhm, Sofia (efter 12), Heffaklumpen

Torsdag: Blixten (efter 12), Max F, Maviperi, LoBe, Zazla, TeaSpoon, frusand, olga, UlrikaPeter, Maddissen, magganhm, Sofia, Heffaklumpen

Fredag: Blixten, Max F, Maviperi, Zazla, TeaSpoon, moimukulatt, frusand, olga, UlrikaPeter, MammaJ, Maddissen, Sofia (efter 12), Heffaklumpen

• Heffaklumpens mamma

Mamma J: Va kul att någon mer än ja säger Grens, istället för Maxi. Glömmer mig ibland nämligen

• Heffaklumpens mamma

Blixten: Nä här får "risgrynen" gärna lysa med sin frånvaro ett tag till eftersom jag fortfarande ammar...jag har aldrig haft lust att pierca bröstvårtorna ..så kommer tänderna försvinner brösten från Linnéas mun!!! *hihi*

• Heffaklumpens mamma

Hej allesammans ska bli kul med fika nästa vecka. Blir det onsdagen eller torsdagen?? Lika många verkar det som

Jag har en jättegullig go å glad bebis idag Solsken nästan hela dagen *jippie* Vi testade babycaféet i stan idag me några andra kompisar, var mysigt så det kan jag rekommendera för dem som känner för det

Max F: Var det dåligt att ha ett barn som väger 10 kg när det är 6 månader?? *orolig* Linnéa ligger ju på sin kurva och hon skulle nog mycket väl kunna hamna däromkring...är det inte bra?? Linnéa har ju betraktats som A-barn å då blir man ju jättestolt som förälder men nu blev jag lite orolig...nån som vet???

Teaspoon: Hoppas ni får renoveringen...då kommer vi stå utanför å kika. Vi ses väl imorgon på föräldrargruppen??

• Heffaklumpens mamma

För mig får det jättegärna bli torsdagen För då kan ju de två Linnéorna träffas

Moimukulatt: Vi ska oxå försöka testa babysim, de har dropin på söndagar i Halmstad...får se vad hon tycker om det Min Linnéa kommer nog oxå liggar däromkring när hon är 6 månader...rejäla goa bebisar vi har ju

• Heffaklumpens mamma

MaxF: Aha, då e ja me Blev orolig att du hört nått annat...nä Linnéa har ju längden med sig oxå 66,5cm...men jovisst...det blir TUNGT att bära emellanåt, särskilt om hon är kinkig å det enda som duger att att bäras runt på, men va gör man inte för sina små. Hoppas ju att det kanske ger mig lite muskler samtidigt *ego*

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)