Blixten: Va fint, duktig du e på att sy, jag är syanalfabet
Jag valde träslöjd ja så jag får la snickra ihop nått till Linnéa istället
Det är nog himla olika på hur snabba de är tror jag, Amanda måste ju få lite tid till att spana in läget först innan hon hoppar rakt in i det
Himla förståndigt tycker jag, det får hon gärna lära Linnéa
Amanda verkar så lugn å trygg hela tiden, verkar skönt det, tar det i sin egen takt! Linnéa ska göra så mycket så fort som möjligt, vilket skapar mycket frustration...å mycket kinkig bebis emellanåt, vilket kan vara aningens strängt! Amanda får utöva lite bebisprat till Linnéa å förklara att man inte alltid måste göra allt på en gång
Vi har nog inte tänder på G riktigt än här, men det tuggas ordentligt hela tiden....hoppas Amanda mår bättre snart!!!
Anna: Jag tror du har rätt i det där med utvecklingsperioden, Teaspoon sa det me! Det blir nog bättre snart
Inatt har varit lugnare i alla fall. *HAHA* när de är 13 vill jag inte ens tänka på det
men det kommer absolut bli annorlunda...*envis trotsig tonårig tjej*....*huuua*
Moimukulatt: Skönt att höra att det finns fler som har det som vi..även omd et inte är kul förståss!! Natten var i alla fall lite bättre så vi får la se hur det blir ikväll
Va skönt att det går sakta men säkert framåt för din tjej med
Här ska det med fikas, å nästa gång ska jag vara duktig å följa Blixtens exempel å MINGLA!!!
Måndag: Blixten (innan 12),Max F, Maviperi, LoBe, TeaSpoon (måste åka hem 13.30), frusand, MammaJ, Maddissen
Tisdag: Blixten, Max F, Maviperi, LoBe, JewelGirl, frusand, UlrikaPeter, Maddissen, Heffaklumpen
Onsdag: Blixten, Max F, Maviperi, LoBe, Zazla, TeaSpoon (måste åka hem 13.30), JewelGirl, frusand, olga, UlrikaPeter,MammaJ, Maddissen, magganhm, Heffaklumpen
Torsdag: Blixten (efter 12), Max F, Maviperi, LoBe, Zazla, TeaSpoon, frusand, olga, UlrikaPeter, Maddissen, magganhm, Heffaklumpen
Fredag: Blixten, Max F, Maviperi, Zazla, TeaSpoon , moimukulatt, frusand, olga,UlrikaPeter,MammaJ, Maddissen, Heffaklumpen