Vi i Halmstad (ver 6)
Mukulatt: Hon heter Linnéa Alva Ruth
Mukulatt: Hon heter Linnéa Alva Ruth
Har lagt till lite nya bilder i galleriet för dem som tycker det är kul
Hej alla, här är det aktivitet ser ja Har precis sussat in den lilla så nu sover hon förhoppningsvis gott.
*Stackars* sambon har fått stå ut med en alldeles grinig liten tjej i två timmar...utan mig!!! Jag har nämligen pallrat mig upp på hästryggen för första gången på säkerligen 6 år *hua* Fy fasen va in i bombens otränad man är. Kan tillägga att här kommer sittas sämre än efter förlossningen imorgon. Tror ni man kan pallra sig upp till BB och få sig en "blöja" som skydd för bakdelen?? De var verkligen stötdämpande och det lär jag behöva imorgon...känner det redan nu. Vad skulle jag upp i sadeln och göra!?! Mitt ego säger mig att man kan kanske kommer i form...men det vete i tusan *hehe* Men skoj vart det i alla fall...och jag trillade ju åtminsotne inte av så lite rumpvärk får man la tåla!
Skönt med en liten stund alldeles för sig själv ska tilläggas...och så kan sambon få lite egentid med lilltjejen, även om det nu tyvärr inte är hennes bästa tid på dygnet...hon är mycket mer av en gosig morgonmänniska än kvällsmänniska!
Nä, in i duschen me sig annars klagar sambon över "stanken" Jag som alltid luktar mumma...*hmm*
Cassiopeja: Ser fram emot att få följa grodans framfart mot yttervärlden Hoppas vi hinner följa med dig precis som vi gjorde med Zazla, men man vet ju aldrig, det kan gå himmelens så fort me
Jag gissar fortfarande på måndag 16 men det kan ju köra igång i helgen...eller redan nu
God natt på er...nu är jag TRÖTT överallt
Max F: Jag känner igen mig i det där med att lillan inte kräver så mycket sömn. Inga 16-20 timmar här inte och det har det nog knappt aldrig varit förutom möjligen de två första veckorna. Linnéa har alltid varit ett "vakenbarn" Hon sover numera runt 13 timmar per dygn. Ca 3 timmar sammanlagt om dagarna och sen 10 timmar på kvällen/natten..men det är precis som med Liv, om hon sover för länge på dagen så blir det på bekostnad av natten
DOck börjar det bli bättre med nattsömnen, innan kunde hon vakna och vilja vara vaken vid 4-5 men nu verkar hon fatta att mamma och pappa vägrar och det är fortfarande natta! Fast inatt vaknade hon klockan 2 och skulle vara vaken!! La henne resolut ner mellan oss i sängen vände ryggen till och så fick hon knöla runt. Efter 10 minuter sov hon igen...*kors i taket* Det är inte ofta det går så smidigt
Vi har väl helt enkelt två valdans nyfikna tjejer som vill vara med där det händer och inte har tid att sova för att de vill lära sig så mycket ...säkert supersmarta eller va tror du??
Blixten: Vilken massa fina tårtor...fick en massa idéer och uppslag Nä det är värt att ha en liten "dyrare" tårta till speciella tillfällen...hoppas här dyker upp nått speciellt tillfälle sen så att jag kan gå och kika på fina tårtor
Olga: *springer in och kollar bilderna*
Angående det här RS-viruset, hur yttrar det sig och hur farligt är det?? Ska man vara rädd att gå ut eller hur är det???
Anna: Såg oxå bilden på Karl i tidningen..så fin Det där med att hålla upp huvudet och le samtidigt är nog inte lätt hur som helst. Linnéa var glad som attan men så fort fotografen satte kameran för ansiktet så tittade hon förvånat och nyfiket....och då har man ju inte tid att le
Hur gammal var han när ni fotade nu då??
Åhléns klockan 14 passar jättebra för min del i alla fall