Linas matkasse....
Har du testat den!? Vad tyckte du? Jag fick första kassen denna veckan.... Inte mycket positivt att säga om det själv och funderar på om jag ska ge det en vecka till....
Har du testat den!? Vad tyckte du? Jag fick första kassen denna veckan.... Inte mycket positivt att säga om det själv och funderar på om jag ska ge det en vecka till....
Fast något som är positivt med recepten ät att det är rätter som vi aldrig skulle provat på annars, och med ingredienser som vi annars inte skulle använt pga makens ovilja och envishet till att prova annat än makaroner och korv. Så vi har ju fått 10 nya middagar varav kanske 3-4 st som jag kommer göra igen. Lite variation är ju aldrig fel!
En kollega till mig fick sin första kasse igår. Efter att ha läst tråden frågade jag vad hon tyckte om maten, hur den såg ut osv. "Jodå, det såg bra ut! Grönsakerna var fräscha och så.. Visstja, det fattades två saker, så det var ju inte så bra...". Verkar vara lite typiskt Linas att glömma saker, rätt trist om man tänkt laga utan att åka in till affären, iaf för oss som har en bit till närmsta snabbköp.
Verkar vara många åsikter här. Det finns många leverantörer, och Linas Matkasse är en av dem. Mitt förslag är att Googla typ "matkasse jämför innan köp" och läsa vidare. Finns många alternativ.
MVH kanpai
Jaha vad säger ni om veckans kasse? Själv tycker jag det såg trevligt ut. Vi tar soppan i morgon!! Hoppas hoppas på att det är bra i fortsättningen så att man kan hålla på med detta ett tag! Tanken är bra iaf!
Och till kanpai!! Har redan kollat och här var jag bor finns det inte så stort utbud. Har längtat efter att linas ska komma till min stad, då jag har läst bra kritik om just denna kassen! Hoppas iaf att det ska vara bättre i fortsättningen!
Denna veckans soppa var super!
Förresten blev det så mycket kvar så vi äter samma i morgon!
Jag tycker det verkar dyrt faktiskt.. Vad säger ni andra som använder det?
Tycker