MissCat skrev 2013-04-13 02:26:02 följande:
Här har vi flyttat och det tar sin tid med en 4 månaders vill jag säga..... en sak jag är stolt över är dock att vi fått in en sovrutin på Ludwig. Han somnar sedan en vecka tillbaka vid 20 i sinspjälsäng med att jag soter bredvid med finger i mun och han har sin snuttefilt. Somnar på en 30-40 min. Sover sedan mellan 6-8 timmar då han vill ha mat. Somnar direkt utan ngt finger och baknar sedan igenellan 6-7 på mprgonen då han gärna vill bara uppe en liten stund, sen sova igen efter 1 timme. Så jaf är så stolt och hoppas att detta håller ibsig för nu har detta funkat i en hel vecka.
Han väger nu 8600g och är 67 cm lång vod exakt 4 månader. Det är en stor kille
Hoppas allt är bra med er andra tjejer med.
Vad skönt det låter att ni verkar hitta sömnrutiner som passar er och lillen! Jag förstår inte alls hur du har orkat med en flytt mitt i allt med en liten, men du verkar vara vid gott mod.

Jag minns en bekant som var höggravid mitt i ett husbygge där de inte ens hade golv och väggar färdigt. Jag hade känt mig superstressad.
Hur trivs ni i det nya? Det brukar ju vara väldigt skönt när man har kommit någorlunda i ordning även om vägen dit kan vara lite jobbig.