Aurora1979 skrev 2013-04-08 09:24:05 följande:
Känner som dig Kelsson.... saknar min gosiga unge som gärna sov på mig och som låg där jag la honom haha... Nu har han inte tid att gosa (förutom med sin pappa!).
Kelsson1 skrev 2013-04-08 11:53:49 följande:
Sunseed: Det enda jag kan säga är att man kan INTE gosa för mycket med sin bebis! Jag låg i soffan med Jenni i famnen de två första månaderna och ändå tänker jag tillbaka o önskar att jag fick tillbaka den tiden

. Lägenheten såg ut som hej kom o hjälp mig men det sket både jag o maken i. Vi städade under helgerna när båda var hemma o den ena kunde ha Jenni när den andra städade

.
Kan lova att man inte tänker tillbaka på bebistiden och önskar att man hade damsugit en extra gång!
Najje79 skrev 2013-04-08 16:55:48 följande:
Håller med Kelsson, tror inte jag kommer tänka på alla gånger jag struntade i att dammsuga, däremot de (få) gånger jag prioriterade bort gos/lek tid till förmån för tex disk eller städ

Jag är så priviligierad som kan få lite fina tips av er som ligger steget före. Jag ska se till att njuta ordentligt av gos-tiden. Jag är tacksam över att det är vår/sommar för då kan jag blunda helt för hur det ser ut inne och hålla mig på mina favoritplatser utomhus istället. T ex i min baden-baden-stol med liten på bröstet.