• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Najje79

Sunseed: vilken lycka! Stort grattis till lillkillen! (Han är ungefär jämnstor med min Adrian när han föddes.) massor grattiskramar!!!

• Knytet

Sunseed, åh stort grattis till lille killen. Vad underbart att allt gick bra o att den långa graviditeten med alla problem är över. Nu ska ni bara njuta, lilla familjen. Kramar

• MissCat

Tack Sunseed men det står bara att medlemmens presentation inte är publik. Kan det vara för att jag har mobilen tro? Jag kan prova senare mdd den andra datorn men tycker inte det borde spela ngn roll.

• Sunseed
    MissCat skrev 2013-05-03 13:20:49 följande:
    Tack Sunseed men det står bara att medlemmens presentation inte är publik. Kan det vara för att jag har mobilen tro? Jag kan prova senare mdd den andra datorn men tycker inte det borde spela ngn roll.
    Jag pmar min blogg!
  • 7879

Åh vad kul att titta in här! Stort grattis Sunseed till din kille, vill också se bild om jag får! Vad skönt att han fick full pott och vad bra det låter att ni har det! Kram

• Sunseed
    7879 skrev 2013-05-03 20:46:37 följande:
    Åh vad kul att titta in här! Stort grattis Sunseed till din kille, vill också se bild om jag får! Vad skönt att han fick full pott och vad bra det låter att ni har det! Kram
    Jag lade till dig också!

Och åter igen, tack alla ni fina. Som ni vet har man fullt upp, men så småningom återkommer jag. Just nu ligger jag kvar på BB lite extra länge för att ta igen mig och få till olika rutiner så att vi är säkra på att han äter som han ska. Jag har inte fått igång bröstmjölk ännu så vi ska jobba på det ett tag framöver. :)

Sköt om er så hörs vi snart igen. Hjärta 
  • 7879

Sunseed: Vad skönt att du får vara kvar och försöka få igång bröstmjölken- ja visst är det fullt upp  början, mycket nytt och så ska man lära känna varandra! Mysigt med en liten bebis!

• MissCat

Sunseed ligg kvar så länge du kan! Jag vet att man vill hem bara men det lönar sig att ligga kvar även om mannen får betala hutlösa pengar så ärbdet värt det. Vi låg inne 1 vecka och ångrar inte det. Kram på er och pussa liten.

• Gloxi

Sunseed, mina varmaste gratulationer till prinsen! Skall kika på bild nästa gång jag är på via datorn. Men, är säker på att han är alldeles underbar.

Håller med Miss Cat. Stanna så länge som möjligt. Vi låg på BB tills amningen funkade, dvs i 6 dagar. Jätteskönt att bara behöva trycka på en knapp om man behövde något. De kom t o m med varma handdukar till brösten... Käckt också att ta besöken där om man orkar. Vi hade bara besök de första 2 dagarna. Var för stressigt att ha folk rännandes varje dag. Bebis och amning går före allt annat. Sköt om er och många pussar till bebisen.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011