Majken skrev 2011-06-22 11:36:16 följande:
KUL vagn ni har - superfrän!!
Hur tänker du kring att färga om förtältet? *nyfiken*
Själva är vi nyblivna husvagnsägare och pimpar vagnen, men jag kräks ju nästan på vårt förtält som är grått och nån typ av "gammelrosa" - känns sådär....

Tack =) Vårat förtält är ju knallorange och helt i bomull förutom allra längst ner där det är grön plast så vi tänkte färga det med sån textilfärg som man har antingen i maskin eller i badkaret. Är kanske annat material på de nyare förtälten men på detta tror jag de kommer gå jättebra :)
Nihlén skrev 2011-06-22 11:58:03 följande:
Vilken häftig vagn!
Vi har också campat med bebis i vagnen. Det går hur bra som helst. Det jag dock rekommenderar är att ni har uppkokt vatten på en termos för man vet aldrig när man behöver det och det kan vara lite bökigt att behöva göra det just då. Nu har jag iofs inte kunnat helammat mina gossar så jag har behövt vatten till ersättning också men som sagt uppkokt vatten är bra att ha.
Sy in fönster? Är där inga fönster i ert förtält? Jag nöjer mig med att sy nya gardiner till förtältet och byta mattan så småningom . Galet dyrt med matta till förtält ju. :(
Tack! Nej denna vagn är ju från 64 så då hade de väl inte fönster i några förtält? Tänkte ta fönster från ett annat förtält och sy in i detta så amn kan se ut även på sidorna..
Vi köpte en sån typ gräsmatta på rusta för typ 249kr, vårat förtält är ju inte så stort så för oss räcker det med en matta. Skulle man lagt in matta i pappas förtält hade de nog gått åt typ tio haha.
Har ju inte fått bebsen än så vet inte helt om amningen funkar än men annars så måste vi ju koka vatten men de är ju inga problem när man är i vagnen iaf :)