Anonym skrev 2011-04-22 10:22:20 följande:
Det jag menar är att jag inte kommer att få en lägenhet, pga min låga inkomst. Dvs att hyresvärden inte vill ge mig ett kontrakt på en lägenhet. Just nu bor jag med pappan till barnen...
Så fungerar det här med. Jag fick skriva i min ansökan hur mycket jag fick från CSB, att jag skulle söka bostadsbidrag (och beräknad summa), få si och så mycket i underhåll från pappan (jag får 3000kr/mån eftersom vi sköter det privat) o.s.v. och utöver det gick min pappa i borgen för mig. Finns det någon du kan fråga om de kan gå i borgen för din hyra? Det är garanterat det bästa och säkraste sättet, men annars borde de se om du skriver ut alla dina inkomster, att du kan klara av att betala hyran och ha gott om pengar över.
Anonym skrev 2011-04-22 18:04:53 följande:
Jag DÖR!! Loggade in på mina sidor på CSN och utbetalningen är stoppad. CSN har stoppat min utbetalning, jag kommer inte få pengar! Livet är slut. Ingen idé att fortsätta kämpa mer....
Ring dem direkt (tisdag morgon?) och fråga vad som har hänt. Ge inte upp, de kanske bara har gjort fel? Kan du komma på något som kan vara anledningen till detta? Något som du kan fixa?