• Anonym (statistik)

Omkrets

Trådar om längden på killars kukar finns det i mängder, men omkretsen som är viktigare finns det få trådar om. Därför har jag nu gjort denna tråd. Så Tjejer rösta på eran favorit/önske omkrets som ni vill att killen ska ha.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Omkrets
  • kire

Haha, såna här trådar visar alltid upp häpnandsväckande resultat! Om man kollar in data från studier kring storlek/omkrets så finner man att bara 20 % av oss män har en omkrets större än 12,5 cm. Pratar vi större än 15 cm omkrets handlar det om bara 2-3 % av alla män...

Här på familjeliv är förhållandena de omvända, 80 % har större omkrets än 13 cm...

Hm, något säger mig att antingen befolkas detta forum av Sveriges mest välutrustade män eller så pratar vi önsketänkande av stora mått. Kanske vi borde ordna en opartisk undersökningskommission som kan bringa klarhet. Finns det någon frivillig kvinna som skulle vilja ta sig an uppgiften att klämma, känna, mäta och anteckna resultat?

• Andreas1983

Ja, min är 17 lång så längden känner jag mig nöjd med även om man skulle önska lite grövre ibland, alla ställningar känns ju inte lika mkt för varken kille eller tjej så ibland hade ju nån centimeter till inte skadat:) toppen du är nöjd! De viktiga är ju att man själv njuter ihop med sin partner inte vad folk över lag tycker. Men visst är de snyggt att se på en lagom lång och grov samt välformad kuk. En stor behöver ju inte va speciellt snygg, inte en liten heller. De är väl kanske mitt främsta vapen, att den är vacker som en solnedgång;) haha

• Anonym (17-18)

Ja, statistiken kan vara lite vriden på FL. Jag tror att jag har haft 15-20 sexpartners och nuvarande är klart "värst".

• silhuett
    kire skrev 2011-04-26 19:45:39 följande:
    Hm, något säger mig att antingen befolkas detta forum av Sveriges mest välutrustade män eller så pratar vi önsketänkande av stora mått. Kanske vi borde ordna en opartisk undersökningskommission som kan bringa klarhet. Finns det någon frivillig kvinna som skulle vilja ta sig an uppgiften att klämma, känna, mäta och anteckna resultat?
    Tja, i mitt fall är det inte önsketänkande i alla fall Har använt måttband
  • Andreas1983

Jag undrar egentligen om de faktiskt är så att folk överdriver såå mkt, vi har sett ganska mkt snorre jag och tjejen och de flesta har vart betydelsefullt större än min och jag har nog en enligt statistiken ganska så normal, något längre kanske

• silhuett

Kan ju även säga att av de 15 pers jag haft sex med så har bara 2 stycken varit i storleken 13-15 cm.
    De flesta har legat ganska jämnt runt 11-12 (fast där får jag dra till med en gissning för jag har inte mätt ALLA).

Så bara för att man föredrar en större, så betyder det ju inte att statistisken är missvisande..

• Andreas1983

Men de finns nog lika många stora, som små och medel. De är ju lika mkt gubben bakom kuken som styr hur skönt de blir som själva kuken..

• silhuett
    Andreas1983 skrev 2011-04-26 19:53:29 följande:
    Men de finns nog lika många stora, som små och medel. De är ju lika mkt gubben bakom kuken som styr hur skönt de blir som själva kuken..
    Absolut är det så! En stor kuk är ju rätt värdelös om den används "fel"
    Och en fördel med smala är det sköna analsexet...
  • Andreas1983

Är man för slapp, får man väl som kvinna skaffa sig en handamputerad kille, för en underdel borde väl ändå va nog, även dessa i olika storlekar dock. Man slipper ju iaf den för tidiga utlösningen en del drabbas av ibland:)

Svar på tråden Omkrets