• Anonym (statistik)

Omkrets

Trådar om längden på killars kukar finns det i mängder, men omkretsen som är viktigare finns det få trådar om. Därför har jag nu gjort denna tråd. Så Tjejer rösta på eran favorit/önske omkrets som ni vill att killen ska ha.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Omkrets
  • Anonym

Jag föredrar ca 14-15 makens är i den storleken
    Större är faktiskt jobbigt att hantera på ett bra sätt, heller då mindre eftersom det är lättare att tillfredställa killen och det känns skönare än en som är anningens för stor. 

• Andreas1983

Ja jag är en hejare på att packa bajs:)

• Lollo36
    kire skrev 2011-04-26 19:45:39 följande:
    Haha, såna här trådar visar alltid upp häpnandsväckande resultat! Om man kollar in data från studier kring storlek/omkrets så finner man att bara 20 % av oss män har en omkrets större än 12,5 cm. Pratar vi större än 15 cm omkrets handlar det om bara 2-3 % av alla män...

Här på familjeliv är förhållandena de omvända, 80 % har större omkrets än 13 cm...

Hm, något säger mig att antingen befolkas detta forum av Sveriges mest välutrustade män eller så pratar vi önsketänkande av stora mått. Kanske vi borde ordna en opartisk undersökningskommission som kan bringa klarhet. Finns det någon frivillig kvinna som skulle vilja ta sig an uppgiften att klämma, känna, mäta och anteckna resultat?
    Mmm, det skulle ju kunna vara en rolig uppgift. Dessvärre handlar just den här tråden om vad tjejer önskar för omkrets, inte vilken karlarna faktiskt har.
    When women go wrong, men go right after them. (Mae West)
  • Anonym (φd)

Jag inbillar mig att de flesta som har röstat har läst längd... istället för omkrets....
    En normal läskburk är ca 20,8 cm.. och  över 8% har röstat på 20+.....
    Jag har då som man aldrig mött en så stor kvinna, än så länge är kanske bäst att tillägga...

• Anonym (Men..)
    Haha, såna här trådar visar alltid upp häpnandsväckande resultat! Om man kollar in data från studier kring storlek/omkrets så finner man att bara 20 % av oss män har en omkrets större än 12,5 cm. Pratar vi större än 15 cm omkrets handlar det om bara 2-3 % av alla män...

Här på familjeliv är förhållandena de omvända, 80 % har större omkrets än 13 cm...

Hm, något säger mig att antingen befolkas detta forum av Sveriges mest välutrustade män eller så pratar vi önsketänkande av stora mått. Kanske vi borde ordna en opartisk undersökningskommission som kan bringa klarhet. Finns det någon frivillig kvinna som skulle vilja ta sig an uppgiften att klämma, känna, mäta och anteckna resultat?
    Om nu bara 20% har större än 12cm i omkrets. Varför tillverkar bara RFSU kondomer till storkukade killar?

För de gör inte kondomer till oss runt eller lite mindre än 12cm i omkrets...

Skulle tippa medel ligger mellan 12-15cm (13-14cm) i omkrets och det stämmer bättre med kondomerna som RFSU tillverkar med..

Men visst jag håller med att här på FL så har allt en tendens att växa ;)
  • silhuett
    Anonym (Men..) skrev 2011-04-26 21:41:46 följande:
    Om nu bara 20% har större än 12cm i omkrets. Varför tillverkar bara RFSU kondomer till storkukade killar?

För de gör inte kondomer till oss runt eller lite mindre än 12cm i omkrets...

Skulle tippa medel ligger mellan 12-15cm (13-14cm) i omkrets och det stämmer bättre med kondomerna som RFSU tillverkar med..

Men visst jag håller med att här på FL så har allt en tendens att växa ;)
    Storkukade är väl att ta i?
    Min sambo med 14 cm omkrets kan inte ha RFSU's största kondom. Eller KAN kan han ju, men det är svårt och obehagligt att få på den..
    Så jag tror deras kondomer passar allra bäst för dem med 13 cm omkrets (med tanke på att de var en aning för stora för min första killes 12-cm-kuk)
  • Anonym (Men..)

jag överdrev väl lite..  haha men detta är ju FL

Men om 12cm i omkrets är medel så borde ju kondomer vara tillverkade för 11cm -13cm i omkrets i alla fall kan man tycka.. Men om kondomer är för stora för en 12cm i omkrets kuk så är det ju medel siffrorna kajko eller så borde RFSU gått i konkurs vid detat laget.. Eller är det bara storkukade som behöver kondom?? ( detta är ju FL ;) )

• silhuett
    Anonym (Men..) skrev 2011-04-26 21:49:45 följande:
    jag överdrev väl lite..  haha men detta är ju FL

Men om 12cm i omkrets är medel så borde ju kondomer vara tillverkade för 11cm -13cm i omkrets i alla fall kan man tycka.. Men om kondomer är för stora för en 12cm i omkrets kuk så är det ju medel siffrorna kajko eller så borde RFSU gått i konkurs vid detat laget.. Eller är det bara storkukade som behöver kondom?? ( detta är ju FL ;) )
    Det är bara de storkukade som får ligga, och därför behövs inga kondomer till småkukarna
    Nejvars, jag vet inte.. Tycker deras utbud på kondomer är väldigt dåligt överlag. Många olika sorter, men alla i (i princip) samma storlek.

Vi brukar köpa MySize. Lite dyrare, men där kan man i alla fall välja precis rätt storlek.
  • Pemmel

Men nu var väl frågan om just "drömomkretsen", inte om vad våra karlar faktiskt har?
    I övrigt håller jag med. Glad
  • Anonym (Men..)

Jo, men man kan ju tycka att det borde ligga i RFSUs intresse att se till att den stora skaran har kondomer som passar och om 12cm är medel så har de ju INTE gjort det, men om medel ligger +-13cm i omkrets så har de lyckats bra...

Men nu var det ju inte det som tråden handlade om.. Tillbaka till föredragen omkrets.. :)

Ett tips till de som vill ha lite tjockare snopp....  Lägg snoppen på bordet och banka lite på den med en kulhammare så kommer den bli svullen och tjock. HAHAHA

Svar på tråden Omkrets