Omkrets
Trådar om längden på killars kukar finns det i mängder, men omkretsen som är viktigare finns det få trådar om. Därför har jag nu gjort denna tråd. Så Tjejer rösta på eran favorit/önske omkrets som ni vill att killen ska ha.
Trådar om längden på killars kukar finns det i mängder, men omkretsen som är viktigare finns det få trådar om. Därför har jag nu gjort denna tråd. Så Tjejer rösta på eran favorit/önske omkrets som ni vill att killen ska ha.
Jag föredrar ca 14-15 makens är i den storleken
Större är faktiskt jobbigt att hantera på ett bra sätt, heller då mindre eftersom det är lättare att tillfredställa killen och det känns skönare än en som är anningens för stor.
Ja jag är en hejare på att packa bajs:)
Jag inbillar mig att de flesta som har röstat har läst längd... istället för omkrets....
En normal läskburk är ca 20,8 cm.. och över 8% har röstat på 20+.....
Jag har då som man aldrig mött en så stor kvinna, än så länge är kanske bäst att tillägga...
jag överdrev väl lite.. haha men detta är ju FL
Men om 12cm i omkrets är medel så borde ju kondomer vara tillverkade för 11cm -13cm i omkrets i alla fall kan man tycka.. Men om kondomer är för stora för en 12cm i omkrets kuk så är det ju medel siffrorna kajko eller så borde RFSU gått i konkurs vid detat laget.. Eller är det bara storkukade som behöver kondom?? ( detta är ju FL ;) )
Jo, men man kan ju tycka att det borde ligga i RFSUs intresse att se till att den stora skaran har kondomer som passar och om 12cm är medel så har de ju INTE gjort det, men om medel ligger +-13cm i omkrets så har de lyckats bra...
Men nu var det ju inte det som tråden handlade om.. Tillbaka till föredragen omkrets.. :)
Ett tips till de som vill ha lite tjockare snopp.... Lägg snoppen på bordet och banka lite på den med en kulhammare så kommer den bli svullen och tjock. HAHAHA