• Anonym (statistik)

Omkrets

Trådar om längden på killars kukar finns det i mängder, men omkretsen som är viktigare finns det få trådar om. Därför har jag nu gjort denna tråd. Så Tjejer rösta på eran favorit/önske omkrets som ni vill att killen ska ha.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Omkrets
  • Anonym (uppmärksamhet?)
    Anonym skrev 2011-04-27 21:09:31 följande:
    Jag valde 13-14, min sambo har drygt 16 och det känns för stort egentligen...
    För stort för fittan eller rumpan?Tungan ute
  • Fartill3

Men omkretsen kan man ju fixa med silikon fast det vete fan om man skulle vilja mixtra med dicken

• Anonym (?)
    Fartill3 skrev 2011-04-28 16:41:32 följande:
    Men omkretsen kan man ju fixa med silikon fast det vete fan om man skulle vilja mixtra med dicken
    Med silikon?? Hur menar du nu? Kondom eller vad?
  • Anonym (Men..)

Om man nu inte orkar hålla på med vacumpumpar och penis ringar för att ge kraftigare och tjockare stånd. Observera att kuken blir bara temporärt större för att man tvingar in mer blod. Men vid regelbunden användning under väääldigt lång tid så kan man mer eller mindre få permanent större men det handlar om mm INTE cm..

Mår man dåligt över sin smala snopp och har skitgott om pengar på banken så är nog en microlane behandling att rekomendera..  http://www.kirurg.com/Penis_forstoring/penis_forstoring.html Men som sagt skitdyrt..

• Anonym (uppmärksamhet?)
    Anonym (Men..) skrev 2011-04-28 20:31:19 följande:
    Om man nu inte orkar hålla på med vacumpumpar och penis ringar för att ge kraftigare och tjockare stånd. Observera att kuken blir bara temporärt större för att man tvingar in mer blod. Men vid regelbunden användning under väääldigt lång tid så kan man mer eller mindre få permanent större men det handlar om mm INTE cm..

Mår man dåligt över sin smala snopp och har skitgott om pengar på banken så är nog en microlane behandling att rekomendera..  www.kirurg.com/Penis_forstoring/penis_forstor... Men som sagt skitdyrt..
    Det var inte lite större dom sa att den kunde bli 3-4 cm i omkrets.
  • Anonym (Men..)
    Anonym (uppmärksamhet?) skrev 2011-04-30 22:30:43 följande:
    Det var inte lite större dom sa att den kunde bli 3-4 cm i omkrets.
    Med microlane ja då kan den bli ganska mycket grövre men bara lite längre.
    Jag syftade på vacumpump, att penis blir mer fylld med blod och på så sätt grövre men inte så värst mycket.
  • Gävlebon

Tjena!

Ser att tråden är väldigt död, men tänkte försöka återuppliva den lite iallafall.

Jag blev nyfiken och har nyligen mätt den lilla lemmen där nere. Den är 14cm i omkrets, vilket i mina öron låter någorlunda tjockt. Dock när jag som levt med den i 27år (dock inte 14cm alla dessa år), tycker jag inte att den är stor. Kan dessvärre inte heller fråga någon partner eller kk/ons då jag tyvärr fortfarande är oskuld.

Är 14cm ?okej? eller hade jag inte uppskattats i sängen?

Hoppas inte jag får några påhopp då jag uppfattat denna hemsida som en seriös sida.

Med vänlig hälsning, Gävlebon

• ToniErdmann

6 % har en omkrets på +20 cm.

Mäktigt....

• Gävlebon
    ToniErdmann skrev 2021-12-13 23:46:19 följande:

6 % har en omkrets på +20 cm.

Mäktigt....

Shit, det är mäktigt? men liksom, det låter alldeles för stort. :p
Svar på tråden Omkrets