Omkrets
Trådar om längden på killars kukar finns det i mängder, men omkretsen som är viktigare finns det få trådar om. Därför har jag nu gjort denna tråd. Så Tjejer rösta på eran favorit/önske omkrets som ni vill att killen ska ha.
Trådar om längden på killars kukar finns det i mängder, men omkretsen som är viktigare finns det få trådar om. Därför har jag nu gjort denna tråd. Så Tjejer rösta på eran favorit/önske omkrets som ni vill att killen ska ha.
Men omkretsen kan man ju fixa med silikon fast det vete fan om man skulle vilja mixtra med dicken
Sprutar in under huden enkel sak finns även en typ av silikonstavar
Om man nu inte orkar hålla på med vacumpumpar och penis ringar för att ge kraftigare och tjockare stånd. Observera att kuken blir bara temporärt större för att man tvingar in mer blod. Men vid regelbunden användning under väääldigt lång tid så kan man mer eller mindre få permanent större men det handlar om mm INTE cm..
Mår man dåligt över sin smala snopp och har skitgott om pengar på banken så är nog en microlane behandling att rekomendera.. http://www.kirurg.com/Penis_forstoring/penis_forstoring.html Men som sagt skitdyrt..
Tjena!
Ser att tråden är väldigt död, men tänkte försöka återuppliva den lite iallafall.
Jag blev nyfiken och har nyligen mätt den lilla lemmen där nere. Den är 14cm i omkrets, vilket i mina öron låter någorlunda tjockt. Dock när jag som levt med den i 27år (dock inte 14cm alla dessa år), tycker jag inte att den är stor. Kan dessvärre inte heller fråga någon partner eller kk/ons då jag tyvärr fortfarande är oskuld.
Är 14cm ?okej? eller hade jag inte uppskattats i sängen?
Hoppas inte jag får några påhopp då jag uppfattat denna hemsida som en seriös sida.
Med vänlig hälsning, Gävlebon
6 % har en omkrets på +20 cm.
Mäktigt....
6 % har en omkrets på +20 cm.
Mäktigt....