• Anonym (statistik)

Omkrets

Trådar om längden på killars kukar finns det i mängder, men omkretsen som är viktigare finns det få trådar om. Därför har jag nu gjort denna tråd. Så Tjejer rösta på eran favorit/önske omkrets som ni vill att killen ska ha.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Omkrets
  • Pemmel

Jag har tur, min karl har en perfekt. Både på längd och omkrets. Omkretsen vet jag dock inte i cm så jag ska genast ta med honom och måttbandet till sängen och kolla upp det. Tungan ute

• Andreas1983

Ett mindre smärtsamt alternativ är att vira ett par varv bandage och trä kondom utanpå:)

• Anonym (φd)
    silhuett skrev 2011-04-26 21:44:11 följande:
    Storkukade är väl att ta i?
    Min sambo med 14 cm omkrets kan inte ha RFSU's största kondom. Eller KAN kan han ju, men det är svårt och obehagligt att få på den..
    Så jag tror deras kondomer passar allra bäst för dem med 13 cm omkrets (med tanke på att de var en aning för stora för min första killes 12-cm-kuk)
    Jag tycker att jag har en liten omkrets.. och den är mellan 14 och 15 cm i omkrets....Glad
  • silhuett
    Anonym (Men..) skrev 2011-04-26 21:59:28 följande:
    Jo, men man kan ju tycka att det borde ligga i RFSUs intresse att se till att den stora skaran har kondomer som passar och om 12cm är medel så har de ju INTE gjort det, men om medel ligger +-13cm i omkrets så har de lyckats bra...
    Nej, det är dåligt. Du får väl skriva och klaga
  • Anonym (17-18)

"Vi" har aldrig haft kondomproblem, de sitter visserligen väldigt tajt men det funkar. Jag antar att maken är skicklig på att få på dem?

• Anonym
    Anonym (φd) skrev 2011-04-26 22:05:56 följande:
    Jag tycker att jag har en liten omkrets.. och den är mellan 14 och 15 cm i omkrets....Glad
    15 är definitivt inte liten omkrets - sluta. Min  man har 15 cm och det händer att jag blir ordentligt öm. På vår smekmånad fick jag "skavsår"...

Han får på alla kondomer vi hittills prövat i standardsortimentet. 
  • Anonym (statistik)
    Pemmel skrev 2011-04-26 22:03:15 följande:
    Jag har tur, min karl har en perfekt. Både på längd och omkrets. Omkretsen vet jag dock inte i cm så jag ska genast ta med honom och måttbandet till sängen och kolla upp det. Tungan ute
    Hur går det, har du mätt än?
  • Anonym (uppmärksamhet?)
    Anonym (φd) skrev 2011-04-26 22:05:56 följande:
    Vill du att andra ska säga att du har stor?
  • Anonym

Jag valde 13-14, min sambo har drygt 16 och det känns för stort egentligen...

Svar på tråden Omkrets