Omkrets
Trådar om längden på killars kukar finns det i mängder, men omkretsen som är viktigare finns det få trådar om. Därför har jag nu gjort denna tråd. Så Tjejer rösta på eran favorit/önske omkrets som ni vill att killen ska ha.
Trådar om längden på killars kukar finns det i mängder, men omkretsen som är viktigare finns det få trådar om. Därför har jag nu gjort denna tråd. Så Tjejer rösta på eran favorit/önske omkrets som ni vill att killen ska ha.
Genomsnittet för omkrets är väl 12 cm ändå verkar alla glida runt med ölburkar till kukar, fast det är ju klart det är ju skärmen vi sitter bakom nu och verkar som att genomsnittet har ökat på internet iaf till 14+ cm xD
Kunde tänka mig tonåringar sitta och skriva goja för som sagt tonåringar. Men vuxna människor sitta och dilla på det viset måste tyda på fruktansvärt dåligt självförtroende i verkligheten. Självklart gäller det inte alla säkert någon som sitter på sina 16 cm omkrets men när majoriten glider runt med det ja jösses xD
Genomsnittet för omkrets är väl 12 cm ändå verkar alla glida runt med ölburkar till kukar, fast det är ju klart det är ju skärmen vi sitter bakom nu och verkar som att genomsnittet har ökat på internet iaf till 14+ cm xD
Kunde tänka mig tonåringar sitta och skriva goja för som sagt tonåringar. Men vuxna människor sitta och dilla på det viset måste tyda på fruktansvärt dåligt självförtroende i verkligheten. Självklart gäller det inte alla säkert någon som sitter på sina 16 cm omkrets men när majoriten glider runt med det ja jösses xD
Storkukade är väl att ta i?
Min sambo med 14 cm omkrets kan inte ha RFSU's största kondom. Eller KAN kan han ju, men det är svårt och obehagligt att få på den..
Så jag tror deras kondomer passar allra bäst för dem med 13 cm omkrets (med tanke på att de var en aning för stora för min första killes 12-cm-kuk)
Det där är ju ett problem: Som alla andra killar trodde jag i tonåren att jag var småkukad. Andra killars hade man ju bara sneglat på slaka i duschen på gympan och de enda man sett hårda var i porrfilm. Så det tog ett tag för mig att fatta att jag inte kunde använda de vanliga kådisarna. Första gga man knullade small de som ballonger och enda skälet att de var möjliga att få på var att kuken på den tiden var hårdare än sten. Idag hade jag aldrig fått på en sån. Med tiden började jag använda Grande men även den är lite liten. Ligger du över 15 måste du nästan använda Grande XL. Lustigt hur okänt det är att en stor andel av männen faktiskt inte kan använda RFSUs vanliga kådisar.
Jag tycker RFSU Grande XL är bra. Den är lagom svår att få på, så den sitter som den ska utan att det blir obehagligt. Jag har c:a 15 cm omkrets.
Shit, det är mäktigt? men liksom, det låter alldeles för stort. :p
6 % har en omkrets på +20 cm.
Mäktigt....
Omkrets över 16 är sällsynt och över 17 finns knappt. Så räkna med att de som röstat 18, 19, 20 och +20 är män som trollar.
Exakt, jag har 14cm i omkrets och min hustru ger alltid upp när hon ska försöka få på en kondom ur RFSU's sortiment, det är inte lätt,och när den väl är på så är det obehagligt. Jag har köpt kondomer på nätet nu som sitter riktigt behagligt och är smidiga att sätta på, Pasante King Size. Den är 12cm I omkrets, så den töjer jag ut lagom så den sitter på bra. RFSU's största grande är ju bara 11cm I omkrets.
Knullar du din fru med kådis??
Tycker det var kul tråd, har inte sett den tidigare. Steg upp och letade måttband bara för detta, haha..
Tror det är svårt för folk att mäta omkrets. Få män äger ett mjukt mått, och med vanliga rull-mått i metall är det väldigt lätt att man bara mäter handen man brukar hålla kuken med. Och då blir det lätt några cm +...
Jag har inte vågat vira måttet runt någon kuk, eftersom jag inte velat stressa killen eller verka storleksfixerad. Så jag har tänkt att jag "mäter" med handen: möter långfingret tummen när jag håller om den? Och sen kan jag mäta handen själv... :)
Med min metod tror jag att min man har ca 13 cm i omkrets, kanske 13,5 när han är riktigt på hugget.
Sen kan ju huvudet ha en annan omkrets än skaftet? Och det kan ju variera lite var man mäter?
Jag röstade 14-15 då jag gärna skulle vilja prova liite grövre :)
Tycker det var kul tråd, har inte sett den tidigare. Steg upp och letade måttband bara för detta, haha..
Tror det är svårt för folk att mäta omkrets. Få män äger ett mjukt mått, och med vanliga rull-mått i metall är det väldigt lätt att man bara mäter handen man brukar hålla kuken med. Och då blir det lätt några cm +...
Jag har inte vågat vira måttet runt någon kuk, eftersom jag inte velat stressa killen eller verka storleksfixerad. Så jag har tänkt att jag "mäter" med handen: möter långfingret tummen när jag håller om den? Och sen kan jag mäta handen själv... :)
Med min metod tror jag att min man har ca 13 cm i omkrets, kanske 13,5 när han är riktigt på hugget.
Sen kan ju huvudet ha en annan omkrets än skaftet? Och det kan ju variera lite var man mäter?
Jag röstade 14-15 då jag gärna skulle vilja prova liite grövre :)