• Anonym (statistik)

Omkrets

Trådar om längden på killars kukar finns det i mängder, men omkretsen som är viktigare finns det få trådar om. Därför har jag nu gjort denna tråd. Så Tjejer rösta på eran favorit/önske omkrets som ni vill att killen ska ha.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Omkrets
  • Anonym (Haha)

Genomsnittet för omkrets är väl 12 cm ändå verkar alla glida runt med ölburkar till kukar, fast det är ju klart det är ju skärmen vi sitter bakom nu och verkar som att genomsnittet har ökat på internet iaf till 14+ cm xD

Kunde tänka mig tonåringar sitta och skriva goja för som sagt tonåringar. Men vuxna människor sitta och dilla på det viset måste tyda på fruktansvärt dåligt självförtroende i verkligheten. Självklart gäller det inte alla säkert någon som sitter på sina 16 cm omkrets men när majoriten glider runt med det ja jösses xD

• Hotelliggaren
    Anonym (Haha) skrev 2021-12-31 13:11:20 följande:

Genomsnittet för omkrets är väl 12 cm ändå verkar alla glida runt med ölburkar till kukar, fast det är ju klart det är ju skärmen vi sitter bakom nu och verkar som att genomsnittet har ökat på internet iaf till 14+ cm xD

Kunde tänka mig tonåringar sitta och skriva goja för som sagt tonåringar. Men vuxna människor sitta och dilla på det viset måste tyda på fruktansvärt dåligt självförtroende i verkligheten. Självklart gäller det inte alla säkert någon som sitter på sina 16 cm omkrets men när majoriten glider runt med det ja jösses xD

Drygt 13 är ju medelomkrets om man tar med alla länder. Men det finns ju en del variationer och i sverige är det runt 14. Inget konstigt då folk här är betydligt större än i större delen av världen. Skandinaver, tyskar och holländare tillhör världens längsta människor, där holländare har världsrekord. Så ngt större kön är ju inget konstigt.
    Du gissar på 12 i medelomkrets. Kanske låter 12 mkt, men det innebär en diameter på 3,82 cm. Inte ens 4 cm! vet inte om du är man eller kvinna men medelkuken är inte så liten. Finns absolut de som har, men fler som har större. Själv har jag 16, haft tjejer som tycker det är väldigt stort men oxo de som inte tyckt det var nåt särskilt heller. 
  • Zouxman
    silhuett skrev 2011-04-26 21:44:11 följande:

Storkukade är väl att ta i?

Min sambo med 14 cm omkrets kan inte ha RFSU's största kondom. Eller KAN kan han ju, men det är svårt och obehagligt att få på den..

Så jag tror deras kondomer passar allra bäst för dem med 13 cm omkrets (med tanke på att de var en aning för stora för min första killes 12-cm-kuk)

Exakt, jag har 14cm i omkrets och min hustru ger alltid upp när hon ska försöka få på en kondom ur RFSU's sortiment, det är inte lätt,och när den väl är på så är det obehagligt. Jag har köpt kondomer på nätet nu som sitter riktigt behagligt och är smidiga att sätta på, Pasante King Size. Den är 12cm I omkrets, så den töjer jag ut lagom så den sitter på bra. RFSU's största grande är ju bara 11cm I omkrets.
  • Hotelliggaren
    Zouxman skrev 2021-12-31 15:48:14 följande:
    Exakt, jag har 14cm i omkrets och min hustru ger alltid upp när hon ska försöka få på en kondom ur RFSU's sortiment, det är inte lätt,och när den väl är på så är det obehagligt. Jag har köpt kondomer på nätet nu som sitter riktigt behagligt och är smidiga att sätta på, Pasante King Size. Den är 12cm I omkrets, så den töjer jag ut lagom så den sitter på bra. RFSU's största grande är ju bara 11cm I omkrets.
    Det där är ju ett problem: Som alla andra killar trodde jag i tonåren att jag var småkukad. Andra killars hade man ju bara sneglat på slaka i duschen på gympan och de enda man sett hårda var i porrfilm. Så det tog ett tag för mig att fatta att jag inte kunde använda de vanliga kådisarna. Första gga man knullade small de som ballonger och enda skälet att de var möjliga att få på var att kuken på den tiden var hårdare än sten. Idag hade jag aldrig fått på en sån. Med tiden började jag använda Grande men även den är lite liten. Ligger du över 15 måste du nästan använda Grande XL. Lustigt hur okänt det är att en stor andel av männen faktiskt inte kan använda RFSUs vanliga kådisar.
  • Zouxman
    Hotelliggaren skrev 2021-12-31 21:10:36 följande:

Det där är ju ett problem: Som alla andra killar trodde jag i tonåren att jag var småkukad. Andra killars hade man ju bara sneglat på slaka i duschen på gympan och de enda man sett hårda var i porrfilm. Så det tog ett tag för mig att fatta att jag inte kunde använda de vanliga kådisarna. Första gga man knullade small de som ballonger och enda skälet att de var möjliga att få på var att kuken på den tiden var hårdare än sten. Idag hade jag aldrig fått på en sån. Med tiden började jag använda Grande men även den är lite liten. Ligger du över 15 måste du nästan använda Grande XL. Lustigt hur okänt det är att en stor andel av männen faktiskt inte kan använda RFSUs vanliga kådisar.

Grande XL har jag inte provat, den är tydligen 12cm i omkrets, men jag har aldrig sett den i affär?

Ja, vem har inte lidit av komplex för att vara småkukad... Nu är jag iofs ganska överviktig och har så varit hela mitt liv, så bukfettet döljer nog flera cm, så man har ju sneglat på andra på gympan när man gick i skolan för 30år sen, eller på badhuset. Jag är väl vad man kallar för.grower... Trots att jag väger 150kg så får jag ut 15cm längd vid erektion. Skulle jag gå ner 50-60kg kanske jag skulle ha ett par centimetrar till. Men min fru är nöjd, hon tycker den är för lång som den är, hon klarar inte av att ta hela i munnen och den är så grov att hon tycker det är jobbigt att suga av mig längre tid, hennes käke blir ansträngd.
  • Nicke989

Jag tycker RFSU Grande XL är bra. Den är lagom svår att få på, så den sitter som den ska utan att det blir obehagligt. Jag har c:a 15 cm omkrets.

• Anonym (Pseudo)
    Gävlebon skrev 2021-12-13 23:52:15 följande:

Shit, det är mäktigt? men liksom, det låter alldeles för stort. :p

ToniErdmann skrev 2021-12-13 23:46:19 följande:

6 % har en omkrets på +20 cm.

Mäktigt....

Undersökningen var för kvinnors önskemål om omkretsen, men det är nog många män som svarat med sina fantasier.

Annars tycker jag absolut inte att dessa gamla trådar om kukar behövde återupplivas!
  • En manlig man

Omkrets över 16 är sällsynt och över 17 finns knappt. Så räkna med att de som röstat 18, 19, 20 och +20 är män som trollar.

• En manlig man
    Zouxman skrev 2021-12-31 15:48:14 följande:

Knullar du din fru med kådis??
  • Zouxman
    En manlig man skrev 2022-01-02 01:25:40 följande:

Knullar du din fru med kådis??

Ja, hon har bra koll på sin ägglossning, så de dagar hon är fertil så skyddar vi oss med kondom. Vi vill inte ha fler barn. Jag har en vasektomi inbokad i mars, så efter det slipper vi skiten.
  • Anonym (Kvinna 37)

Tycker det var kul tråd, har inte sett den tidigare. Steg upp och letade måttband bara för detta, haha..

Tror det är svårt för folk att mäta omkrets. Få män äger ett mjukt mått, och med vanliga rull-mått i metall är det väldigt lätt att man bara mäter handen man brukar hålla kuken med. Och då blir det lätt några cm +...

Jag har inte vågat vira måttet runt någon kuk, eftersom jag inte velat stressa killen eller verka storleksfixerad. Så jag har tänkt att jag "mäter" med handen: möter långfingret tummen när jag håller om den? Och sen kan jag mäta handen själv... :)

Med min metod tror jag att min man har ca 13 cm i omkrets, kanske 13,5 när han är riktigt på hugget.

Sen kan ju huvudet ha en annan omkrets än skaftet? Och det kan ju variera lite var man mäter?

Jag röstade 14-15 då jag gärna skulle vilja prova liite grövre :)

• En manlig man
    Anonym (Kvinna 37) skrev 2022-01-02 08:32:06 följande:

Tycker det var kul tråd, har inte sett den tidigare. Steg upp och letade måttband bara för detta, haha..

Tror det är svårt för folk att mäta omkrets. Få män äger ett mjukt mått, och med vanliga rull-mått i metall är det väldigt lätt att man bara mäter handen man brukar hålla kuken med. Och då blir det lätt några cm +...

Jag har inte vågat vira måttet runt någon kuk, eftersom jag inte velat stressa killen eller verka storleksfixerad. Så jag har tänkt att jag "mäter" med handen: möter långfingret tummen när jag håller om den? Och sen kan jag mäta handen själv... :)

Med min metod tror jag att min man har ca 13 cm i omkrets, kanske 13,5 när han är riktigt på hugget.

Sen kan ju huvudet ha en annan omkrets än skaftet? Och det kan ju variera lite var man mäter?

Jag röstade 14-15 då jag gärna skulle vilja prova liite grövre :)

Alla kan mäta. Bara att ta ett snöre eller band i tyg och markera var änden möter bandet. Sen mäter man snöret med linjal eller tumstock.

Finns det någon här som har mer än 16?

Jag har 15,3 vid roten och 14,7 mitt på.

Efter pumpning och med kukring på blir den nog närmare 16. Det är riktigt stort och tjejen har svårt att suga då.
Svar på tråden Omkrets