Klär pojken i kläning
men låt henne vara.....
men låt henne vara.....
ja synd om honom som har folk som dig omrking som tycker en masa, men annars nej inte synd om honom.. tror inte så många bryr sig faktiskt.. välkommen till 2000-talet...
säkert... nu är jag nära att kalla dig t _ _ _ _ .
Om du tror att folk som snacka könsneutralt drar på glittter och rosa är du ute och cyklar.....
Inte så vanligt att den sortens feminister drar fram prinsessgrejjer eftersom de inte vill STÖDJA könsrollerna....
Suck.
känns löjligt, varför kan folk inte bara vara folk och få sköta sitt och du ditt?
låter ju lite som att hon hellre ville ha en dotter och nu "låtsas" att det är det hon har. på samma sätt som vissa män vill ha söner och uppfostrar sina döttrar åt det "manhaftigare" hållet i någon sorts förnekelse av att det faktiskt är en flicka de fått.
lite småcreepy..
Tänk att Jens Hellgren har knäckt frågan varför folk blir ts och homo.. Helt otroligt! Doktorshatt på.
Antagligen vill pojken ha på sig klänning för han tycker de är fint? Har han systrar som klär sig i klänning? Min bror ville ha kjol på sig när han var liten för han ville vara lika fin som ja och min syster. För vi dansa och snurrade då retades ja me min bror och sa att han var inte lika fin när han dansa för han hade ju inte kjol :) Han fick ha kjol på sig men bara inne. Men han kom till insikt själv sen och ville inte ha på sig de. :) Min sambos son vill ha allt i rosa och så.. :)