Januaribebis 2012
Jag hoppar också in här... har fått ett + och är beräknad till den 9/1. Jag får hem ett digitalt test idag så i morgon testar jag med det för att bli riktigt säker på att det stämmer... man är ju lite nojjig.
Jag hoppar också in här... har fått ett + och är beräknad till den 9/1. Jag får hem ett digitalt test idag så i morgon testar jag med det för att bli riktigt säker på att det stämmer... man är ju lite nojjig.

BF Januari 2012

Har fruktansvärt ont i mina bröst och rikliga flytningar. Är det vanligt med flytningar i början? Jag kommer nämnligen inte ihåg sen tidigare..
Vi har inte berättat för någon ännu. Själv är jag jääätte trött och jääääätte ont i brösten. Annars mår jag bra än så länge. Men tröttheten har blivit påtaglig idag. Ska ringa BM i morgon.
Jag har inte kräkts varken med Olivia eller Hugo. Så jag hoppas jag slipper det nu också.. Jag är i alla fall supertrött, kvälls illamående och ömma bröst. Annars mår jag super.
Det blir en stor grupp... roligt!! Grattis till alla ny plussade
Jag är också trött, slut i kroppen. I natt hade jag så ont i brösten så jag kunde inte sova på magen. Det har inte inträffat tidigar.
Jag är 32 år och har en dotter som blir 7 i sommar och en son som snart blir 4.
Jag säger detsamma om att svälla....ser ut som jag gått upp massor i vikt... ingen fast mage än i alla fall :) Jag tror jag måste berätta snart för de närmsta på jobbet. Jag jobbar som lärare och vi håller på att planera upp hösten..