• Marsätt

Januaribebis 2012

Det var jag med den långa karl... då ska jag ta och titta på en sådan. Sedan bor jag i Jämtland så den måste funka i de mesta väder..

Duo vagn är en sådan man byter del. Alltså en liggdel och sedan byter man till sittdelen. Jag tycker det är bättre, mer utrymme för bäbisen allra helst nu när det ska vara en vinteråkpåse i den.

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
  • Marsätt

Jag fick flicka på båda och tror själv att det blir en flicka.. Jag har en av varje sen tidigare.

• Marsätt

Jag har känner fortfarande liiite i brösten men jag begriper inte när denna trötthet ska gå över....jag sover ca. 1-1,5 timme när jag kommer hem från jobbet varje dag..

• Marsätt

Täppt i näsa är jag också...jättejobbigt. Nu går jag på sommarlov...i bland är det bra att vara lärare... Börjar jobba igen den 17 augusti...

• Marsätt
    Missoctober88 skrev 2011-06-18 23:16:50 följande:
    Jag ringde aldrig. Dit sitter på akuten nu
    Hoppas allt har gått bra
  • Marsätt

Jihoo då är man inne i v. 12...

• Marsätt

Nä faktiskt inga större gråtattacker här... men är fortfarande sjukt trött, måste ligga och sova en stund varje dag för att orka med... undrar när det tänker ge med sig.

• Marsätt

Är i v 12 nu och i kväll tänkte vi berätta för barnen... jag tror att det kommer bli överlyckliga. Vi får även tillökning på vår gård... vi har nu fått 2 små söta kycklingar.. våra första kycklingar så det är lite speciellt.

• Marsätt

Då har vi berättat för barnen. Dom vart jätteglada. Olivia som snart blir 7 trodde inte på oss utan sa: Mamma ni skojar eller hur? Hur kan ni veta det?

• Marsätt

Huvudvärk hade jag i min förra graviditet. jag blev sjukskriven på halvtid en period och fick starka tabletter..annars hade jag inte överlevt

Svar på tråden Januaribebis 2012