• Marsätt

Januaribebis 2012

Jag är så glad av att jag slipper spy...detta är min 3:e graviditet men har inte spytt i någon av dom...

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
  • Marsätt

Ja här tänkte man att barnen skulle få berätta för mor och farföräldrar. Idag frågade mamma mig och jag blivit rund eller om det något annat.... Det var ju bara till att erkänna. Ska ju vänta i 2 veckor till innan jag berättar för barnen...

• Marsätt

Jag ska inte heller göra något VUL. När det gäller försäkring så har jag haft trygg/hansa vid mina tidigare graviditeter, den man betalar en liten slant för.

• Marsätt

Jag är såååå trött. Fattar inte när denna trötthet ska gå över... Nu ska jag ta och gå och lägga mig bredvid min stora tjej som snart fyller 7 år.... hon ligger i sin pappas säng när han inte är hemma..supermysigt.

• Marsätt

Jag väntar vårt 3:e barn.. Ska på inskrivning i morgon.. vi har en ny barnmorska så det ska bli intressant att se vad det är för någon.

• Marsätt

Jag är inte mer orolig över lag men inför förlossningen. För mina två tidgare förlossningar har gått himla snabbt och allra helst den sista som från första känning till han var ute tog 1 timme och 45 minuter..

• Marsätt

Idag är det inskrivning på schemat...

• Marsätt

En sak som jag har undrat är varför är det oftast samma personer som får missfall gång på gång.. Det måste vara otroligt tungt för er. Skickar styrkekramar till er!!

• Marsätt

För oss är inte vagn det lättaste då min make är 198 cm lång. När vi väntade dottern så hittade vi en teutonia som var bra men tyvärr så har vi inte den kvar. Nu tänker jag titta på en begagnad vagn så vi får hoppas att vi hittar en som passar oss båda. Tycker inte att det är värt priset att köpa en ny vagn nu när det är vårt sista barn.

• Marsätt
    shadowstorm skrev 2011-06-13 18:41:08 följande:
    Vilken dag jag haft!!!!!!!!!!!!!! Jag är arg, jag hatar mitt jobb!!!!!!!!!!!!! Vill säga upp mig tar all ork ifrån mig jävla KOSSA!!!!
    Det låter inge bra... Vad har hänt?
Svar på tråden Januaribebis 2012