• Marsätt

Januaribebis 2012

Jag ska på bröllop i sommar och undrar om ni vet någon bra sida med snygga kläder på... det är inte lätt när man bor i en småstad...

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Lill Knutte 2012♥
  • Marsätt
    MiAmore skrev 2011-07-04 14:39:54 följande:
    Hej tjejer! Hur är allt med er? Nu har jag inte varit här på ett ganska bra tag igen. Har börjat må kanske inte helt bra, men ändå helt ok och bra jämfört med i början. Jätteskönt! Går dock fortfarande omkring och känner mig trött nästan jämt, men sådan tur är inte så lamslående trött som jag var i början. Och tidiga morgnar är inte roliga, för att då mår jag illa och klöks ganska bra. Spyr dock inte längre (*peppar,peppar*). Går in i v.14 imorgon, och har börjat få små små buffar från bebisen sedan nästan/knappt en vecka tillbaka. Det är dock fortfarande så svaga buffar att det ibland är svårt att avgöra om det är en buff från bebisen eller något annat. Ska på rul den 11 aug, känns som en hel evighet tills dess *ler* Men snart är det semester (18/7) så då kommer jag inte har så mycket tid att tänka på tiden förhoppningsvis, att tiden kommer gå fort *ler* Så fort jag varit på ul'et ska jag kontakta försäkringskassan om graviditetspenning, kommer om det går igenom, gå hem i början på november. Ska bli skönt! Ska någon av er andra gå hem på graviditetspenning?

Hoppas att allt är bra med er iaf, ska försöka bli lite mer aktiv igen *ler*
    Jag går också in i v. 14 i morgon och har fått tid för ul den 11... :)
  • Marsätt
    shadowstorm skrev 2011-07-05 09:04:22 följande:
    Är det bara jag som får vänta tills RUL :P Känns trist men inte såå länge kvar iaf :P
    Nä här är en till ;) Jag har fått tid nu den 11/8..
  • Marsätt
    fabler skrev 2011-07-06 12:39:40 följande:
    tzetze skrev 2011-07-06 01:16:56 följande:
    Jaaaaaaa, det är så jobbigt, denna huvudvärk som aldrig vill ge med sig. Tror i o för sig att det varit väldigt tryckande väder nu också. Men nej, Panodil eller Alvedon hjälper inte mot denna skallebank. 

Bort med allas huvudvärk, bort bort. Hjälpte det?
    Må så gott allihop.
    Igår kväll gjorde de så sjukt ont i huvudet och även idag. Jag åkte dock till jobbet för att testa men väl där ringde jag BM och hon sa att de eventuellt kunde vara pollen som spökar så nu är jag hemma och har tagit allergimedicin och ska vila och hoppas på att detta går över. Som de var förra veckan så gick de an och va på jobbet i alla fall. Men så ont jag har nu är inte roligt. Så nu blir jag hemma idag och imorgon och är de inte bättre då så ringer jag vc på fredag så får en läkare kolla på mig vad som kan va fel.
    Så hade jag när jag väntade sonen under några veckor. Då blev jag sjukskriven på halvtid och fick starka tabletter utskrivna. Men det gav med sig som tur var till slut.
  • Marsätt

Tänk då att vara höggravid denna årstid. Jag var det med dottern plus att jag hade lätt havandeskapsförgiftning, hon är född den 21 juli. Klart det är jobbigt i början också med tanke på illamåendet

• Marsätt
    Carolaj83 skrev 2011-07-07 07:56:53 följande:
    MiAmore-fick gå från kassan, de hände 15 min innan min lunch, så tog bara längre lunch...idag är jag ledig, får känna efter hur jag mår om jag ska åka eller vara hemma imorgon

är det fler här som planerar att föda på danderyd? är närmast för oss (7 mil) 

Jag födde min första på danderyd men nu bor jag i Jämtland så då blir det östersund
  • Marsätt
    emelie654 skrev 2011-07-07 09:46:04 följande:
    Åh en till jämte:) Hur gör du med VUL/ tidigt UL, väntar du till RUL i v.18?

Jag väntar till RUL.. det är inte så länge kvar tills dess. Du då?
  • Marsätt
    Carolaj83 skrev 2011-07-08 09:39:38 följande:
    för oss var det tvärtom lyssnade på alla andra o hade bara kläder i 56 ut kom en liten kille som drunknade i strl 50

Samma här.. Min flicka hade 50 i en månads tid..
  • Marsätt

Är det någon som vet något om cresent vagnen? Min man är 198 cm lång. Så det är inte så lätt med vagn

• Marsätt

Gud vad jag tycker veckorna springer fram. Vecka 15 i morgon. Om en månad idag är det ultra ljud. Jag längtar dit nu. Tur blir det en semester tripp så veckorna går lite fortare

Svar på tråden Januaribebis 2012