• Marsätt

Januaribebis 2012

Jag hade Teutonia prestige till mina två första barn. Supernöjd med den vagnen. Jag tycker också att duo vagnen är bättre då de får mer utrymme i vagnen och jag har bara en fleecefodrad åkpåse som är supervarm i den. Jag bor i jämtland.

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
  • Marsätt
    Sapato skrev 2011-06-27 09:17:35 följande:
    Usch mår illa idag. Är nog dåligt frukostintag blandat med nervositet.
    Sonen är just nu inne på en operation och vi sitter här i väntrummet och är nervösa

Men redan v.11 så tiden går
    Ja då förstår jag att du mår illa. Vad opererar han?
  • Marsätt

Ska idag i väg på läkarbesök undrar vad som sker där?

• Marsätt

Jag har inte varit på det tidigare då det varit valfritt. Men nytt län och kommun så var det obligatoriskt. Jag går för övrigt in i v. 13 idag..jihooooo

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Kotten 2012♥
  • Marsätt

nu är jag tillbaka. Min läkare lyssnade på hjärta och lungor, klämde på brösten, gjorde gynundersökning samt att hon kände på livmodern så den var i rätt storlek. Allt var bara bra vilket var skönt. Nu skulle hon skicka remiss till ultra ljudet i v. 18.

• Marsätt

Usch för foglossning. Jag hade det med sonen och fick gå på vattengymnastik vilket var helt underbart. Att kunna röra sig utan att det gjorde ont.

• Marsätt
    Butikslager skrev 2011-07-01 11:32:47 följande:
    Min sambo är från Grums :) Hans mamma, morfar och syster bor där. Haha :)

Inatt kom syndafloden. Så nu lämnar jag tråden. Tack alla för att ni varit ett bra stöd!
    Jag började blöda på jobbet igår när vi knatade runt på festivalområdet. Jag hade ingen extra binda med mig och allt kändes jobbigt.

När jag kom hem inatt vid två så kom det massa klumpar och sen har jag haft ont och varit upp på toa en gång i timmen hela natten.

Lycja tiill alla ni andra!
    Massa kramar på er!
    Usch det var som du befarade då. Skicakar styrkekramar..
    ♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Lill Knutte 2012♥
  • Marsätt
    elingabriella skrev 2011-07-01 16:21:57 följande:
    Första ultraljudet gick hur bra som helst, jisses vilken känsla att få se sitt lilla mirakel {#emotions_dlg.flower} 4 cm mellan huvud och rumpa. Det gick som ett lyckorus genom hela kroppen :) Blev dock tillbakaflyttad några dagar till vecka 11 (10+4), men vad gör det?

Han (?) var så livlig och spretade på tårna :)

Och vinkade till mamma och pappa Hjärta

Vilka fina bilder...
  • Marsätt

Det är säkert ingen fara men fyyy vad äckligt

• Marsätt
    zatori skrev 2011-07-03 15:42:50 följande:
    Imorgon ska jag på läkarbesök på min MVC. Någon som vet vad man gör då egentligen? Blodtryck och så kollar jag ju hos BM, och de vanliga proverna som man kollar regelbundet har jag tagit och svaren på de skulle också komma till min BM om jag förstod det rätt. Så vad gör man på läkarbesöket egentligen?
    Jag var dit förra veckan. Hon klämde och kände på brösten, lyssna på hjärta och lungor. Gjorde en gynundersökning och kolla hur stor livmodern var. Så att den stämde mot den vecka jag var i.,.
Svar på tråden Januaribebis 2012