• C R

Januaribebis 2012

Jag plussade igår. BF 5 januari. ANdra barnet, första försöket. Vågar knappt tro att  det är sant. Nu är det bara att hålla tummarna.

• C R

Vad kul att vdet är så många. Jag har gjort ett CB-test idag o det var också plus. Vågar inte tro att det är sant!!

• C R
    längtar2009 skrev 2011-04-29 23:12:41 följande:
    Hoppar på här! Plussade idag och har bf 5 jan. Andra barnet, har en 1-årig son också. Gick så bra med allt förra gången så är nästan lite inställd på att det ska hända något nu... Men så kan man ju inte tänka, jag vet.

Känner inget annat än mensvärk.
    Då har vi samma beräknade BF!
  • C R
    {#emotions_dlg.flower}GravidBF Januari 2012Gravid{#emotions_dlg.flower}

minneli - BF 2/1 - 1:a försöket - 2:a barnet
    Niins - BF 2/1 - 15:onde försöket - 1:a barnet - Halmstad
    EttLitetPyre - BF 2/1 - Provrörsbefruktning (IVF). 1:a barnet. G-ävleborg.
    Frökenolson - BF 3/1 1:a barnet,
    Ellabella04-BF 6/1 4:e barnet 3:e försöket(ett MA i bagaget)
    CR- BF 6/1 1:a försöket- 2:a barnet. Skaraborg 
    Kiyona - BF 8/1
    - 2:a försöket - 1:a barnet - Stockholm
    MiAmore - BF 9/1 - 10:onde försöket - 2:a barnet - Helsingborg 
    sarmarg- BF 9/1-
    5 försöket - 3:e barnet
    TriasBlanca- BF 10/1- 3:e försöket- 3:e barnet- Göteborg
    MissMaggie-BF 6/1- (Tappat räkningen men vi har jobbat hårt på det i ca 2.5 år) Första barnet - Göteborg

Jag lägger till mig. Illamående hela tiden. Lite molande värk i magen.
  • C R

Ringde BM idag. Fick  komma dit torsdag nästa vecka.

Vi har endast berättat för mina föräldrar än.

• C R
    Vesslan skrev 2011-05-05 14:52:28 följande:
    Vet du hur långt du har gått ?
    BF 6 januari. Så v5+6 enligt mig själv ;)
  • C R
    minneli skrev 2011-05-05 17:00:10 följande:
    Undrar om jag räknat fel för jag får till det att jag är 5+2 alltså i vecka 6 och jag har Bf 4 dagar innan?
    Skrev givetvis fel!! Är 4+6
  • C R

Skickar styrkekramar till de som ha fått tråkiga besked idag!!!

Någon mer som är svullna om magen? Det ser ut som jag är i 4 mån eller nåt. T o m en kund på jobbet idag som frågade när jag skulle få bebis o då har jag löst sittande arbetskläder. Det känns ju inte så bra när allt är så nytt o mycket kan hända. Är v 6 nu. Ska till barnmorska på samtal i morgon,

• C R
    MiAmore skrev 2011-05-11 20:15:07 följande:
    Är det ditt första eller andra barn/graviditet? Detta är min andra, och jag började svullna upp rätt rejält om kvällarna redan 4-5 dagar innan bim. Är också i v.6 nu
    Det är andra barnet.
  • C R
    MiAmore skrev 2011-05-11 20:24:19 följande:
    Ok, men då är det säkert därför. Dem säger ju att man får mage tidigare med tvåan, och ja, det stämmer ju på mig iaf, och dig med tydligen Jag undrar hur jag ska kunna dölja det på jobb i 6-7 v till? Det är ju inte precis en årstid då man kan ha tjocka pösiga tröjor på sig utan att det verkar konstigt *ler smått*
    Vet inte hur man ska kunna dölja det. Vi får försöka så gott det går ett tag till!!!
Svar på tråden Januaribebis 2012