Januaribebis 2012
V 37 idag. Tiden rullar på. Endel sammandragningar men inte onda. Det som oroar mig mest är att det verkar härja magsjuka överallt häromkring. Vill absolut inte ha det. Har nog någon form av fobi för det. Bara att hålla tummarna.
V 37 idag. Tiden rullar på. Endel sammandragningar men inte onda. Det som oroar mig mest är att det verkar härja magsjuka överallt häromkring. Vill absolut inte ha det. Har nog någon form av fobi för det. Bara att hålla tummarna.
Ligger i soffan med ganska onda sammandragningar. De har hållt på ett par timmar nu. De går även ut i ryggen. Hoppas de ger sig snart. Är 36+6 idag.
Grattis till tjejen Zaarah
Besök hos bm idag. V 38 Sf-mått 36. Huvudet ner, lite ruckbart. Hjärtljuden pendlade mellan 140-150. Allt verkar bra. Bm tyckte det var dags att packa väskan nu så jag får väl ta o göra det ngn dag.
Hej hopp vad kul det är att inte kunna sova. Har legat vaken sen kvart i två. Har dessutom inget att skylla på. Kan bara inte sova. Så irriterande!
En liten fråga, det känns som min bebis har vänt sig fel i magen under natten. Jag är i v 39 o magen känns helt annorlunda o det trycker uppåt nu. Ska jag ringa fl eller mvc? Förut har jag kännt huvudet men tycker inte att jag gör det nu. Tacksam för svar!
Bebis verkar ligga som den ska igen. Ville nog bara luras. Jag har sammandragningar hela tiden, mensvärk o ont i ryggen. Hoppas det inte är dags än. Natten har varit riktigt jobbig. Dels ont o sen har sonen varit vaken mellan 3-7. Han kunde inte sova för det blåste så. Idag hoppas jag att han vill ha en mysdag i soffan.
Jag använde nästan bara amningslinnen förra ggn. Hur bra o smidigt som helst. Det satsar jag på denna gången också.
Usch vilken värk jag har i ryggen. En hel del sammandragningar också. Vissa gör lite ont men värst är det i ryggen. Har bf 7 Jan o räknar med att gå över så det är väl bara att vänja sig. Tur värmekudden lindrar lite i alla fall.
Fy Miss T! hoppas det går över fort på din dotter o att ni andra klarar er. Magsjuka är nog min största fobi. Är livrädd för att få det oavsett om jag är gravid eller inte. Men tyvärr är det ju "högsäsong" för denna hemska sjukdom så jag är inställd på att åka på skiten. Usch!