• C R

Januaribebis 2012

Idag har jag haft ganska ont i magen.Antar o hoppas att det är växtvärk. V.17 idag så det händer ju endel.

• C R

Två timmar tills vårt RUL. Som jag längtar! Hoppas bara allt ser bra ut.

• C R

Ultraljudet igår gick bra!!! Blev flyttad från 5 till 7/1 vlket känns bra. Underbart att få se livet i magen!!!

• C R

Hej. Är i v 21 nu, 20+3. I morgon bär det av på semester. En v på kreta blir det. Är lite orolig för flygresan men det ska nog gå bra. Hoppas att sonen tycker det ar ok att flyga o att hans öron inte krånglar.

• C R

Då är barnvagnen inhandlad. En Emmaljunga nitro city. Kul kul! Går in i v 23 idag.

• C R

30 dagar kvar! Har inte skrivit på evigheter men läser här varje dag. Spännande att följa hur det går för alla. Jag är hemma första v nu. Känns väldigt konstigt. Har lite svårt att förstå att det inte är långt kvar innan bebisen kommer. Dagarna går fort med en kille på 4 är hemma. Han är på dagis 3 dagar i veckan.

• C R

Är det någon mer med kass mage? Jag har haft problem innan grav också men blev värre när jag blev gravid. På.nätterna är det ofta orkan i magen. Låter hur mycket som helst. Ofta dålig o magen. Tips tack! Stackars bebis måste ju bli hörselskadad. Kan man äta bififormtabletter tro?

• C R

Vi har tre tjejnamn, Alice, Julia o felicia som vi är överens om. Killnamn är mycket svårare. Enda vi kan tänka oss båda två är Felix. Vår son heter Jonathan. Några förslag kanske? Jag tror på en kille o sambon på tjej.

• C R

Grattis elingabriella till sonen. Hoppas allt gick bra o att du piggnar till fort!

Svar på tråden Januaribebis 2012