-
Sant!!Kissekatten skrev 2011-05-11 20:28:11 följande:Man kan ju skylla på att man bara är svullen... Man ljuger ju inte iaf. -
Här mås det lite småilla hela dagarna men ingen större fara än. Jag är i v 7 nu. Tiden går så långsamt. nu. Vill hoppa fram några veckor.
-
Någon mer som har fått konstig smak i munnen? Allt smakar beskt, vad det än är.
Nu kör jag med postafen för illamåendet. Sea band på morgon, kväll o natt. Vill inte ha det på jobbet. -
Hej!! Ni som redan har barn, När täker ni berätta för dem att ni är gravid o hur gamla är era barn?
Jag är i v. 13 o har en kille på 3.5 år. Vet inte när vi ska berätta. HAn har redan kommenterat ett par gånger att jag har fått så tjock mage. Det syns väldigt tydligt på mig o har gjort så ett par veckor. -
Jag hoppar in här.
Har följt tråden sen jag plussade. BF 5 januari så idag går jag in i vecka 15. Tiden har gått så fort men vill att den ska gå lite fortare så att vi får se att det är något liv i magen. Ska in på trippeltest på måndag. Vet inte om de gör ett UL för att se hur långt gången jag är. Man kan ju alltid hoppas. -
Jag är också frisör o min kollega fick nyss barn. Hon fick INGEN HP. Trots massor med besvär, så jag har ingen förhoppning om att få någon men min BM sa att jag skulle söka ialla fall. Förra ggn fick jag halv Hp men det är ju 4 år sedan.Niins skrev 2011-07-10 22:01:57 följande:Jag jobbar som frisör, så jag ska söka så man kan ju alltid hoppas att det går igenom.
Blir lite svårt att nå fram till kunden om man har en jätte mage ivägen!! -
Idag har vi fått se pyret i magen. Så skönt att se hjärtat slå. Lycklig!!!!
-
V. 16 idag. Känns som tiden springer iväg. RUL 4/8.
-
JAg fick börja med järntabletter redan i v. 10. Är nu i v.16Mea skrev 2011-07-19 19:11:19 följande:Hur mår ni allihopa?
Jag har börjat få huvudvärk allt oftare nu... inte så kul.. Även om alvedon ska vara accepterat vid graviditet försöker jag klara mig så länge som möjligt utan...
Märker ni av tröttheten än? Min börjar avta så smått men känner mig ändå fortfarande rätt så trött.
Är det någon som börjat med järntabletter redan? -
V.17 idag!!!! Härligt.
Nu börjar semestern lida mot sitt slut. Dax att börja jobba på måndag igen vilket känns helt ok.