• Jamirl

Januaribebis 2012

Hoppar in här
    Bf 4/1-12
    Fått tid för rul 11/8, ser så fram emot det. Börjat känna lite rörelser i magen, mys

• Jamirl

Snutti80:
    Känner igen mig, hugget när man vrider sig och eller gör nåt, ajajaj. Oxå fått ont i sid-ryggen nu, när jag böjer mig...huvudvärk och trötthet, men huvudvärken släppte i eftermiddags när jag vila lite.
    Äter du järntabletter?

• Jamirl

Jobbigt! Fick ett brev hem att jag måste äta då järnvärdena varit låga.

• Jamirl

Jag var och tog blodprover i v 11, sedan efter några veckor när svaren va inne så fick jag ett brev där det stod att jag skulle ta järntabletter då värdet va lågt. Skrev in mig v 8 tror jag, så nu har jag varit mina två gånger, blir rul 11/8 sedan är det ju typ v 24 man börjar gå till barnmorskan igen

• Jamirl

Jag har ej gjort kub men undrar om någon utav er kunnat få reda på könet då?

• Jamirl

saraR:

Ja, visst är det knäppt! har varit så alla gånger för mig, ibörjan inget sedan jättemycket lust under en period, nästan jobbigt

• Jamirl

Vi ska kika vad det blir på Rul, hoppas bara att de ser, kikade med sonen oxå men inte med dottern, men då va vi så säkra på en tjej. Tror det blir en kille nu

• Jamirl

raraS: Bli inte stressad, jag har aldrig haft gravidförsäkring Men barnförsäkring sen när de är födda.

• Jamirl

har oxå haft mycket krypningar i menen mina förra graviditeter, mannen har fått små vaderna me hammare typ Men än har jag inte känns så mycket denna gång.

Svar på tråden Januaribebis 2012