• Jamirl

Januaribebis 2012

Niinis:

Jag beklager så mycket!!!Så fruktansvärt! Finner inga ord. Många styrkekramar till er! Ni ska se att era två änglar får många fina jordiska syskon i framtiden, kram!

• Jamirl

Så mysigt me sparkar igår när vi kom hem från legoland va (Emmet) superlivlig i magen, mysigt.

• Jamirl

JennieP:

Va kul, har oxå en 6-åring som är förväntansfull på första skoldagen imorgon

• Jamirl

Nu sparkar plutten enheldel, men han är lugn (hoppas mamma), med lite lagom sparkerier Jag gick upp 20 kg innan jag blev gravid denna gång, så nu är jag gigantisk, men fått en stor kula, har sluppit att gå upp så mycket pga just graviditeten iallafall. Med de andra två va jag liten i denna vecka och hade gått upp mer.

• Jamirl

MaHo89: Håller tummarna för er att allt är bra. Huvudsaken att bebben lever och att hjärtat tickar. Kommer gå bra ska ni se!!!!Men förstår frustrationen av att vänta på svar, stor kram!

• Jamirl

Nån mer som har jobbig halsbränna, speciellt på kvällarna? Urk, bränner i mage å hals.

• Jamirl

Pebbles 82: Nä, det har jag inte, det kanske jag borde Smart! Kan man äta det som gravid alltså?
    Hoppas du slipper dena gång! Minns att jag haft lite innan men inte såhär mycket.

Bumbi84: Hoppas det går över fort för dig me!

• Jamirl

Lycka till ni som ska på rul nu!
    Ja, hoppas hon såg fel igår!!!

• Jamirl

Ok, många som provat olika preparat mot halsbränna, svårt att veta vad man ska välja när ni förespråkar så många

• Jamirl

anonym: ÅH grattis! Va kul att allt gick bra! Hoppas på en kille då, blir vi några fler

Svar på tråden Januaribebis 2012