• Jamirl

Januaribebis 2012

Välkommen Lullebo! Härligt att pyret i magen mår bra och att du kommit så långt i graviditeten, hur tidigt fik du ma innan?

• Jamirl

Frökenolson:
    Känns som poff poff poff, små nästan hickningar: ibörjan-) Men sedan när man känner bebben mycket så kan man även känna bebben hicka på riktigt, så mysigt! Jag känner lite till och från, några puffar ibland och sen inget på nåra dar typ...sen lite rörelse osv. Ska på Rul nästa torsdag, spänannde!

Jag fick oxå veta att värdet va lågt så jag käkar med, men bara järntabletter inte järnkapslarna, de tycker jag är äckliga
    Kram

• Jamirl

Har kännt av ryggen mer denna gång, fogarna bak på vänster sida. Man blir lätt trött. Ibland när jag ska sova känns det som det gjorde innan när jag va höggravid

• Jamirl

Man kan få "lite" svamp, men har man mycket så är det ju jättebesvärligt! Jag tog pevaryl för en månad sedan då jag märkte att det smög sig på, brukar få det under grav. Annars kan det ju va att det känns annorlunda pga flytningar osv.

Jag håller med om att man lätt luktar mer illa, duchar jämt Men just under armarna måste jag ha rexona man nu man blir ju mer svettig när man städar, går i trappor nu när man bär på en liten så det är kanske det.

• Jamirl

Men varför har de ändrat värdet...förut va det ju 118 osv..lågt vid 90...men nu har de nåt nytt sätt att räkna...nån mer som har så? Typ 6,eller 5...fattar noll.

• Jamirl

Sii:

Tack, då vet jag, ja de sa att det va ett annat sätt att mäta på nu

• Jamirl

Jag är nästan vegetarian när jag är gravid, känslig mot rött kött annars oxå.
    Jag äter klyftpotatis och tzatziki jämt Grekisk mat är mitt måste nu.

• Jamirl

cockiejar:

Vilken historia! vad tuff du är som kämpar själv! Kram

• Jamirl

Jag har lite dåligt samvete att jag dricker så mycket pepsimax, men har dragit ner lite. Man ska ju kunna dricka eller få i sig högst 300 g koffein per dag, så kaffe får man ju inte heller dricka förmycket av men det gillar inte jag så det spelar ingen roll Tagit koffeintabletter innan då jag pluggar men har dragit ner på det me.

Svar på tråden Januaribebis 2012