Inlägg från: Kissekatten |Visa alla inlägg
  • Kissekatten

Januaribebis 2012

Hej hej. Hoppar in här jag också. Jag har BF med andra barnet 1 jan. Ska bli så roligt!!! Och säkert asjobbigt i början också Vår dotter är 14 månader nu och kommer vara 22 må när bebis kommer. Såg att ni pratar om sexlusten. Jag är ungefär lika lite kåt som vanligt Men när vi väl kommer igång blir jag upphetsad mkt fortare.

• Kissekatten

När jag vakna idag var jag så enormt kissnödig, så att när jag låg på rygg så tryckte blåsan fram "bebiskulan" :) Tråkigt att den försvann efter toabesöket... Men det var roligt att återse den.

• Kissekatten

Undrar också vad X är. Hjärtat börjar slå i v. 5-6, då har du tur så kan det ju ha kommit igång. Jag går in i vecka 7 idag. 5 veckor kvar till mitt tidiga UL.

• Kissekatten

Jag är en 83:a. Har en 14 månaders dotter. Jag är väldigt o-nojig och är övertygad om att det kommer ut en frisk liten bebis i början på januari. Pappan är 81:a. Vi bor i Marks kommun, söder om Borås, öster om Gbg.

• Kissekatten

Jag ser inte nån skillnad på min mage. Har inte fått bukt med den sedan förra grav. Och jag har fått frågan om jag varit gravid innan jag var det också :-S Men på morgonen när blåsan är full och jag ligger på rygg, trycks livmodern upp i buken, och DÅ syns det! Lika tråkigt varje gång den försvinner igen. Hoppas att det börjar synas på riktigt snart! Älskar gravidmagar. Den kan ju bli större fortare andra gången. Men min förra mage började synas jättesent, och jag blev aldrig så stor, så det kanske blir samma denna gången.

• Kissekatten

Man kan ju skylla på att man bara är svullen... Man ljuger ju inte iaf.

Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2012-01-01
  • Kissekatten

Jag fick en liten tjej, 2920 g o 50 cm. Jag märker inget i mina bröst. Funderar på om det har att göra med att det fortfarande är mjölk kvar i dem. De har kanske blivit lite större bara. Hatar illamåendet!!!

• Kissekatten

Bläää! Jag mår så illa! Spydde upp allt jag hade i magen tidigare ikväll, och nu sitter jag på jobbet (jobbar natt) och kämpar emot... Har nog ätit för dåligt idag. Men inget känns ju gott. Har försiktigt petat i mig en banan nu och hoppas på att det ska gå över snart. Är i vecka 6+4 idag. Hade hoppats på att slippa illamående denna gången.

• Kissekatten

Jag bokade tid för inskrivning samma dag som jag plussade och var där för 2 veckor sedan. Bokade in nästa besök i vecka 12, då blir det undersökning och UL.
    Förstår inte meningen med att vänta.  

• Kissekatten
    twistedtofit skrev 2011-05-15 06:12:01 följande:
    Men jag tror det är så här. Först får man komma på ett infobesök i v7 eller nåt och sen inskrivning v12. Jag tänkte att man kanske hoppade infobesöket vid andra barnet.
    Inte där jag går iaf. 
Svar på tråden Januaribebis 2012