Januaribebis 2012
Vad ni är duktiga som är ute och går. Jag gör typ ingenting... Men det beror nog mest på jobbet. Det tar all min kraft!
Nån mer som jobbar natt?
Vad ni är duktiga som är ute och går. Jag gör typ ingenting... Men det beror nog mest på jobbet. Det tar all min kraft!
Nån mer som jobbar natt?
10+0 idag och bara 2 veckor kvar till första UL. ![]()
Jag bara väntade på att de första tvillingarna skulle dyka upp i tråden. :) Grattis!! Jag ska inte heller göra nåt vul. Men jag får göra ett tidigt UL om två v. för att jag bad snällt ![]()
Ring Liiv!!! Du ska inte behöva gå och må dåligt av att inte veta. Får du inte komma in är det skandalöst dåligt!! Ring!
Jag har varit på UL idag :) Blev flyttad till 27 dec, så jag är visst redan i 12+5 enligt deras mätningar. Bebisen var 12 cm lång :) Vi fick kika på den i hela 30 minuter för hon som skulle komma och hjälpa till var sen. Åh vad underbart!!! Men det blir till att knipa...
Tror jag säkert. Blir nog jättebra i januari med.
Vad irriterad jag blir på hur olika det är!!! Vissa får vänta hur länge som helst på kontroll efter blödning medan andra får komma in med en gång! Tycker det ska vara lika över hela landet! Och självklart ska vi bli tagna på allvar! Dumma dom som bestämmer!!!
Men blåsan trycker väl upp livmodern när den är fylld? Min livmoder syns tydligt på morgonen när jag ligger och efter jag kissat så sjunker livmodern ner igen.
Min dotter kunde också ha stlk 50 länge. Och alla sa åt oss innan att inte köpa för mkt kläder, för att man får så mkt. Sen kom alla med söta små klännigar. Så vi var tvungna att åka och handla mer vardagskläder iaf. Mitt tips är att köpa hur mkt man själv känner för! :(