JennieP skrev 2011-08-21 12:27:20 följande:
Tack! :)
och detsamma ;) hihi
Min son är 6 år, han ska börja skolan på måndag (imorgon) (6-års) Iiihhhii
det känns så stort och spännande att jag "glömt bort" graviditeten litegrann haha bra tidsfördriv dock
Hur gammal är din förstfödda? :)
När lilleman kom till världen blev det en lång och smärtsam historia på 60 timmar och resulterade i att vi båda strök med nästan. Bla lades en sugklocka i sena timmen och efter 14 drag med den slets lillemans skalp sönder och han satt fast i mina spinaltaggar i 2 min. Ja det ena med det andra har medfört att vi inte försökt oss på fler barn tidigare och nu när vi äntligen kommit såhär långt så rekommderas vi snitt men också givetvis massa aurora samtal osv inför nästa födsel. Lillemans historia finns att läsa på min blogg under "Jack" i mitt kryp in men den är lång och inte alltid så rolig läsning så det ska man nog låta bli om man ska föda för första gången.
Iaf så lever han idag med vissa mindre utmaningar i sin vardag, han är ett mirakelbarn.
Läkarna som enbart läst hans journal tar alltid för givet att han sitter i rullis och har assistent.
Så är inte fallet.
Nu har vi fått nånting som kallas prioriterad vårdplats, så vi skall kännas oss tryggare.
Vi har haft en lång utdragen rättstvist om vår tidigare förlossning också.
Men men nya tag, nu är vi i v18 och ser fram emot en liten bebis i familjen :)
Vart ligger du tidsmässigt? :)
Ja det var en jobbig förlossningsberättelse att läsa! Verkligen skönt att det inte gick värre. Puh, fick riktigt ont i magen nu.