-
Känns ju inte som att det är så nödvändigt heller. Mycket av det man får höra är ju ganska självklart. Men jag går gärna dit. Man känner sig lite mer gravid när man får gå till mvc.twistedtofit skrev 2011-05-15 06:20:17 följande:Ok, jag var iofs inte på första med förra barnet eftersom jag var så långt gången när vi märkte det!
-
Mamman76: Vad ledsen jag blir för dig! Låter som en hemsk upplevelse. Du får ta hand om dig, och lycka till i framtiden. Kram!
-
Jag hade gått! Men jag hade tagit med en kamera och försökt filma och fota så sambon kunde få se senare.
-
Jag letade fram mina sea band sen förra grav. igår. Och jag har faktiskt varit nästan helt fri från illamåendet sen jag tog på dem igår!! Så underbart! Tyckte inte de hjälpte så bra förra gången. På tal om namn, vi har bestämt flicknamn. Pojknamn har vi 2-3 st olika.
-
Jag blir hellre av med lite jord i energielementet än att gå och må pyton och kräkas! Dessutom har vi fullt med jord i trädgården efter dräneringen i höstas. Så det jämnar nog ut sig :)
-
Inte mig heller! Jag gillar mina band :)minneli skrev 2011-05-18 20:07:27 följande:Du trampade inte mig på tårna! =) -
Så ska det låta!Amelie85 skrev 2011-05-18 21:58:48 följande:Ne!! Jag ska fan gå ut med det efter besöket på fredag!! Nu har jag pratat med mina närmaste vänner som själva har barn och med första är det fan inte lätt att vara tyst! Jag väntar ju en son/dotter, INTE missfall!
Jag har berättat för alla nära vänner som jag har träffat, och för närmsta familjen. Jobbet får vänta till midsommarveckan. -
Jag har iofs sagt åt mina vänner att inte föra det vidare. Mest för att jag tycker det är roligast att berätta själv. Och så har jag några ytliga vänner som tycker det är roligt att skvallra, bara för skvallrets skull, och det slipper jag gärna!Amelie85 skrev 2011-05-18 22:38:46 följande:ja herregud det är ju bara att gå ut med det! Vi har talat om de för 14 st nu och de har ju säkert berättat de för någon med så det är ju iaf många som vet.. roligare att gå ut med det så man kan prata om det öppet istället för en massa tissel och tassel.. sedan så är ju vi sist ut av våra vänner så alla blir ju så super glada :)
Jag ska göra UL på mina ben i morgon pga åderbråck... Min sambo hade missuppfattat det och blev jättebesviken för han trodde han skulle få se bebisen! Hade berättade för sin kompis idag att vi skulle på UL i morgon, HAHA! -
Tänker på er som det inte går så bra för!
Väldigt ledsamt. Känns som att det är väldigt många i tråden som har otur. Förstår inte er som har cravings efter flötmat! Blää! Mår illa bara jag tänker på det. Jag har sug efter fisksåser, fisk, potatismos och soppa. Samma som förra grav. Hamburgare, thaimat, grillat och dotterns burkmat får mig att kräkas nästan bara av att jag tänker på det.
-
79a: Svårt att säga. Men det är ju stor chans att det var magknip. Magen är ju inte riktigt som vanligt nu!