• partouze

Januaribebis 2012

Vi hade sex igår de va jätteroligt. Man är inte så smidig dessa dagar om man säger sä så se va mycket skratt haha! Inga känningar dock bm idag

• partouze

Grattis :)

Ja vill också ha min bebis nu! Ska dricka mitt basilikate och kolla harry potter =) höhö

BF 12/1-2012 <3
  • partouze

Jag fick djupa och många bristningar över hela brösten i tidiga veckorna. Dom syns inte med bh så de stör ej. Mina gamla på höfterna från puberteten blev lite rödare och större i vecka 30. Sen har ja några bak mot ryggen och rumpan. Innan å utsidan lår vissa gamla och vissa nya. Alla dessa har ja vant mig vis. Men magen ville ja verkligen undvika :( aja bara acceptera läger att hela kroppen snart e rödrandig :(

• partouze

Någon som vet om typ smärtor i ryggen kan va nått på G?
    Har fått liksom som smärtor nu eller ja det ärihållande smärta i ryggslutet men vågar ju inte hoppas på något Obestämd

BF 12/1-2012 <3
  • partouze

Skumt. Väntar ju första sä vet inte alls va som e vad har lite sammandragningar också men de har ja ofta endå . Får se va de leder. Säkert bara falsk alarm ;)

• partouze
    Cia80 skrev 2012-01-03 23:31:30 följande:
    Ja, mitt går säkert över bara jag går och lägger mig
    Jag väntar andra, men har tydligen helt förträngt detta
    Mitt gick över när ja gick upp och gick -.-
    fair skrev 2012-01-03 23:35:54 följande:
    blir så besviken, allt är helt lugnt här, trots både snöskottning och sex. Envisa bebis!! Har man väl fått tecken på att nåt är på g så hoppas man ju att det händer nåt närmaste dagarna!
    Haha då är vi två, jag har testat ALLT ;)
    BF 12/1-2012 <3
  • partouze
    Cia80 skrev 2012-01-03 23:52:11 följande:
    Hmm, det har jag inte provat än
    De kom tillbaka lite igen för att sedan försvinna Rynkar på näsan
    BF 12/1-2012 <3
Svar på tråden Januaribebis 2012