• partouze

Januaribebis 2012

Min låg fint i trosan och ja kände inget alla ;)

• partouze

Gott nytt år.

Någon som börjat me hallonbladste eller skall det :)?
    Är på min första kopp det smakar pyton!

BF 12/1-2012 <3
  • partouze
    mia1986 skrev 2011-12-31 13:44:49 följande:
    Partouze: jag hade tänkt börja idag men har druckit en kopp varje dag sen i onsdags. Inte jättegott, men helt ok med lite mjölk i
    Usch ja tycker de smakar ren skit asså , måste hålla för näsan när ja dricker haha :)
    BF 12/1-2012 <3
  • partouze
    Syoss skrev 2011-12-31 14:33:02 följande:
    Jag har druckit det drygt en vecka.. Det var någon som jämförde smaken med hö, och det kan jag hålla med om :P Hoppas det gör någon verkan i slutändan :)

Gott nytt år! 
    Precis det smakar hö. Men även en liten touch av menthol. RYSERRR
    BF 12/1-2012 <3
  • partouze

Nej ja drack rent :o fär testa honung dä ! Har testat kanelte nu åh ja mår galet illa. Inget ä rekomendera ;)

• partouze

Leia lycka till =) Jag försöker också få något att hända.
    Nu ska ni få höra jag blandade hallonbladste med basilika och kanel och kanelen blev liksom som slemtrådar . Asså UHHH inget å rekomendera :D vill ha bebis nu!!

BF 12/1-2012 <3
  • partouze

Lillajag89- ja har färsk från krukväxt som jag kokade flera blad på. Man kanske ska testa torkad ?

• partouze
    LillaJag89 skrev 2012-01-01 17:03:39 följande:
    stod torkad på de sidorna jag såg. sambon köpte både färsk och torkad så jag blandade.
    Dricker första koppen nu, med lite honung i. Smakar inte jätte gott, men går absolut att dricka.
    Okej får köpa de då :D
    BF 12/1-2012 <3
  • partouze
    fair skrev 2012-01-01 22:50:21 följande:
    Jag har faktiskt lite förvärkar (värkar?!) nu. De gör ont men är klart uthärdliga. Laddade ner appen värktimer och som det är nu har det kommit 6st på ca 20min och dem är ca 1 min långa.... Undrar om jag borde ringa in?
    Så had eja också förut under en timme men hade värkar var 3e minut. När ja skulle ringa slutade de :(
    BF 12/1-2012 <3
Svar på tråden Januaribebis 2012