• Niins

Januaribebis 2012

Är det nån mer än jag som behöver gå upp och kissa mitt i natten?

• Niins

Är i vecka 7+6 idag! Mycket illamående på morgonen har spytt några gånger, mycket ömma bröst och bröstvårtor.
    Mer trött än vanligt!! Somnar i soffan på kvällarna villket jag aldrig gör annars! Så behöver jag gå upp och kissa en gång varje natt med! 

• Niins

Mina föräldrar vet fick veta i v 5!! Mamma blev så glad, det är det ända hon pratar om nu!!

• Niins

Jag har provkört kompisens Bugaboo å jag kan säga att jag är kär!! Bor ju i Halland och här brukar ju inte vara så mycket snö!! Sen finns där ju snö hjul till om man skulle behöva det!

• Niins
    curiosa skrev 2011-05-28 08:44:35 följande:
    I natt har jag nog slått nått rekord i hur många gånger man kan vara uppe och kissa! Så jobbigt att inte få sova i ett sträck.....
    Känner igen mig!! Men det är väl bara till att vänja sig Glad
  • Niins

Köpte seaband idag, de värkar funka på mig!! Hade varit skönt att slippa prostafen jag bli jätte trött av dem!!

Emmiz beklagar missfallet :(

• Niins
    Sessissen skrev 2011-05-28 20:23:50 följande:
    Måste bara fråga. Är de någon mer som har rikligt med flytningar? ser ut som när man har ägglossning? Är livrädd att detta skulle vara ett tecken på misfall. :(
    Jag har jätte mycket flytningar känns som det riktigt rinner!! Lika rädd varje gång att det ska vara blod, men bara massa genomskinliga flytningar!!
  • Niins
    zatori skrev 2011-05-29 11:50:30 följande:
    Jag har ju aldrig varit gravid förut och vet liksom inte hur det SKA kännas. Men läser man här på FL känns det som att de flesta känner skitmycket även såhär tidigt och då blir det såklart att man börjar jämföra sig med alla andra. Det är nog smart att tänka så - att man väntar barn och inte mf eller ma. :) Men jag har väntat och längtat så länge efter det här barnet att jag inte vet vad jag gör om jag skulle förlora det... :( 2 år och tre månader tog det för oss att nå såhär långt och till slut lyckades vi med hjälp av Pergotime. <3 Vill så gärna att det ska gå vägen.

Ringer eventuellt till BM till veckan, om inte annat för att förhoppningsvis få ett lugnande svar... Tack så mycket för ditt svar. Kram.
    Jag hade bara lite ömma bröst i början, och  lite ömma bröstvårtor. Ville bara få alla symptom man kan få i V 7+1 kom illamåendet, har spytt ett antal gånger sen dess, värst är det på morgonen nu! 
    Jag blev också gravid med pergotime efter 16 mån försök,  så jag känner med dig!
  • Niins

Mitt illamående kom i v 7+1 har mått lite smått illa varje dag sen des!

Svar på tråden Januaribebis 2012