Januaribebis 2012
Jag är i vecka 15+2 har inte gått upp någonting ännu! Har ganska många kilon att ta av så ska försöka att inte gå upp mer än 6-7 kg.
Jag är i vecka 15+2 har inte gått upp någonting ännu! Har ganska många kilon att ta av så ska försöka att inte gå upp mer än 6-7 kg.
Såg att ni skrivit lite om barnmorska och läkare vid rul, på min kallelse har jag fått tid hos en läkare som ska göra rul. Brukar det vara så? Detta är inget jag bett om!
Var tvungen att ta fram Angelsoundet ikväll!! Sååå mysigt att lyssna på hjärtat! Men så långt ner "bönan" ligger för att vara i 16+1!!
Jag sover alltid på mage, men det är inte bekvämt längre, känns som jag ligger på en liten boll!!
Sen har jag fått problem med mina handleder, de domnar och springer i dem på kvällarna så får jag svårt att sova pga av krypningarna!! Jobbar som frisör, tror detta är en stor bidragande orsak! Måste skaffa handledsskenor!
Nån som vet om man ringer bm eller sin husläkare??
Jag är i 16+5 och kräks också fortfarande!! Bara en vecka kvar till RUL 1aug!! Längtar!!
Var på gekås för en vecka sen kollade in utbudet på babyavdelningen men det var en ren besvikelse jätte dåligt med grejor och dålig kvalité på mycket! Kanske blir bättre frammåt hösten när de får in nytt!!
Idag berättade jag för chefen!! Känns skönt! Resten av jobbarkompisarna får veta efter RUL på måndag!! Då blir det väl officiellt med!!
Jag är i v 17+1 idag och jag har heller inte kännt bebisen ännu!!