Januaribebis 2012
Vi har 3 dagar kvar till RUL och jag är så nervös!!! Tur man har en sambo som är lugnet själv! Vi kommer också att kolla kön om den lille vill visa sig!!
Vi har 3 dagar kvar till RUL och jag är så nervös!!! Tur man har en sambo som är lugnet själv! Vi kommer också att kolla kön om den lille vill visa sig!!
Jag har alltid haft mina favoritnamn Adrian och Ellen!! Men sen vet man ju aldrig om det passar när bebisen kommer!
Imon 13.30 är det dax för RUL!!! Är så sjukt nervös, har spytt flera gånger idag och knappt sovit något inatt! Så kan ju hoppas att det blir bättre sömn inatt!! Ingen bra kombo för mig med lite sömn då kommer illamåendet som ett brev på posten!!
Både sambon och jag tror det är en flicka så det ska bli spännande och se om vi har rätt! Jag kommer vara i 17+6 imon!
Sessisessen: Nej har inte varit på ultraljud ännu!! Här i Skåne får man ett ultraljud i v 18-19!
Får också jätte ont i nedre delen av magen ibland, tex om jag vänder mig snabbt i sängen!! Måste vara ligementen som töjs eller nått!!
Nu är det inte många timmar kvar till RUL jag är så nervös och spänd!!!
Vi är i chock!!! Vi ska ha tvillingar!! Antagligen enäggs!!! Ska tillbaka om en vecka och kolla igen!! Men allt såg bra ut!!
Tack för alla grattis!!! Det börjar sjunka in lite!
Vi frågade om könen men han var för osäker för att säga något! Blev inte flyttad något är i v17+6! Bf 2 jan, men det lär ju bli tidigare!
Nej vi har inga barn sen tidigare!! Ska bli spännande med 2 på en gång, även fast jag inte fattat det riktigt ännu!
Min sambo har också druckit en del öl under semestern!! Klart jag varit sugen! Men inget som stör mig!
Hade heller inte kännt bebisarna innan RUL men nu när jag vet var de ligger är jag säker på att jag kännt tvilling 2 som ligger vänster om navlen! Andra tvillingen som ligger långt ner har jag kännt av lite och det var den som vägde mest!
Lilla eko: Du ska se att du kommer koppla när du ser på skärmen hur bebisen rör sig och var den ligger!
Vi gjorde också vårat RUL på Helsingborgs lasarett men vi fick inte se i 3D!!
Ska dit på tisdag igen, kanske får se i 3D då!
Får antagligen reda på könen på tvillingarna på UL på tisdag, tror det är två tjejer har fastnat för namnen Ellen och Inez!!
Minelli min tankar går till dig idag.
Hemma från andra ultraljudet! Allt var bra med båda barnen! Läkaren trodde fortfarande på enäggs. Det är 2 livliga krabater som inte ville visa upp sina kön!
Nästa UL blir 29 aug!
Ja nu har vi börjat smälta!! Läkaren idag var jätte bra och förklarade noga vad som var vad! Villket känndes jätte bra då förra läkaren knappt öppnade munnen!
Tyvärr hände det som inte får hända i lördags 13/8, vattnet gick i v 19+4. 15/8 föddes våra tvillingar. En flicka och en pojke.
Finns inga svar på vad som kan ha gjort att jag öppnade mig och att vattnet gick, troligtvis nån infektion.
Hoppas kunna få svar när vi ska på återbesök.
Allt känns hopplöst och mörkt. Kommer man någonsin komma tillbaka?!?